Prologue

13.4K 340 5
                                    

ဆုံးရှုံးခဲ့ဖူးလား..?

ဆုံးရှုံးမှုကိုခံစားခဲ့ဖူးလား...?

ညှိုးသွားတဲ့ပန်းလိုပဲ...

ဘယ်သူမှကိုယ့်ကိုမချစ်ခဲ့ဖူးလို့ခံစားရတယ်...

အဲ့လိုသာဆိုရင်...ကိုယ်ဘယ်သူဆိုတာကိုတောင်မချစ်ပေးနိုင်တဲ့ဘဝမှာနေနေရတာဘာအတွက်လဲ?

တွေးရင်းနဲ့ကျွန်တော်ဆေးလိပ်တစ်ဖွာ ဖွာလိုက်တယ်..

အချစ်ဆိုတာစီးကရက်လိုပဲ...

feel လို့ကောင်းတယ်...

ဒါပေမယ့်နောက်ဆုံးအငွေ့နဲ့ပဲအဆုံးသတ်သွားတယ်..

ဆေးလိပ်ငွေ့လိုပဲ...

ကျွန်တော့်အချစ်ဦးကလည်း...

ပျောက်ကွယ်သွားခဲ့ပြီ...

ဒါပေမယ့်ကျွန်တော်ပြောင်းလဲသင့်နေပြီ...

ထပ်ပြီးမလိုချင်တော့ဘူး...

နာကျင်မှုတွေက်ို...

*flashback*

"ကူညီကြပါ ကူညီကြပါ.."

"..."

"တစ်ယောက်ယောက်ကူညီကြပါ"

"ကျွန်တော်သေတော့မှာလား...?"

"တစ်ယောက်ယောက်အကူအညီခေါ်ပေးကြပါ"

"...."

"မသေရဘူး....!!!!!!!!!!!"

*end of flashback*

မေ့ပစ်ဖို့လိုအပ်တယ်...

အတိတ်ကိုမေ့ပစ်ဖို့လိုအပ်တယ်....

ဒီတစ်နှစ်အတွင်းမှာ...

အားလုံးကိုမေ့ပစ်မယ်...

အရာအားလုံးကို!!!!!!

ပြီးတော့ဘဝအသစ်ကိုစမယ်....

>>> Love in Hate <<<

"ဟဲ့ starlight agency ရဲ့ model အသစ်ကိုတွေ့ပြီးပြီလား?"

"ဒီမှာလေ သူ့ debut အတွက်ကြော်ငြာပုံအသစ်"

"Omg ချစ်စရာလေး သူ့နာမည်က?"

"ငါ့အထင်တော့ John တဲ့"

-------------------------------

ငါ့နှလုံးသား၊ငါ့အချစ်ကမင်းရဲ့အမုန်းတွေကြောင့်ရှင်သန်နေရတာပါ  ဂျွန်~ ဒါပေမယ့် တစ်ခါတစ်လေမှာ အထီးကျန်တဲ့နှလုံးသားက လှည့်ကွက်တစ်ခုလိုဖြစ်သွားတတ်တယ်.....

-ဇေရန်ခ (Zack)

ကိုယ့်ပြိုင်ဘက်ကိုဘယ်တော့မှစိတ်ယိုင်မှာမဟုတ်သလိုခင်ဗျားကိုမုန်းတဲ့ကျွန်တော့်အမုန်းတွေကလည်းလျော့သွားမှာမဟုတ်ဖူး...ကျွန်တော်ချစ်တဲ့သူက.. သူတစ်ယောက်တည်းပဲမို့....

-ဂျွန်

ကိုယ့်အချစ်တွေကိုဖွင့်ပြောခွင့်မရတဲ့ဘဝမှာနေနေရ တော့...ကိုယ့်နားမှာရှိတဲ့သူ့ကို....နာကျင်မှုတွေပေးမိမှာ ကြောက်တယ်..

-Eric

ကျွန်တော်သူ့ကိုချစ်တယ်...အရမ်းချစ်တယ်...ငယ်ငယ် ကတည်းကချစ်ခဲ့သလိုအခုချိန်လည်းထိအရမ်းချစ်နေတုန်းပဲ... ဒါပေမယ့်တစ်ကယ်တမ်းသူ့ကိုပိုင်ဆိုင်ရတဲ့အချိန်မှာ ကျွန်တော် ထင်သလိုမပျော်ခဲ့ရဘူး... ကျွန်တော့် စိတ်ထဲမှာ တစ်စုံတစ်ယောက်ကစိုးမိုးနေသလိုပဲ....

-Zion

ကျွန်မချစ်တဲ့သူ့ကိုကျွန်မပဲပိုင်ဆိုင်ရမယ် ဘယ်သူမှမပိုင်ဆိုင်စေရဘူး.. သူချစ်တဲ့သူနဲ့လည်း တစ်သက်လုံး လိုက်ခွဲနေမှာပဲ...သူချစ်ရမယ့်သူက.. မိုးဟေဇယ် ဆိုတဲ့ကျွန်မ တစ်ယောက်ပဲဖြစ်ရမယ်...

-Hazel

အနေနီးရင်သံယောဇဉ်ဖြစ်သွားတတ်တယ်တဲ့..တကယ်ပဲသူ့ကိုကျွန်တော်သံယောဇဉ်ဖြစ်မိသွားတယ်.. သူ့ကိုချစ်တာထက်ကိုပိုမိတယ်...

-Ken

စေခိုင်းမှုတွေအောက်မှာတစ်သက်လုံးကနေလာရပေမယ့် နှလုံးသားကအချစ်စစ်ကို တွေ့သွားတဲ့ အချိန်မှာ အဲ့ဒီအခိုင်းအစေတွေကိုလွန်ဆန်ဖို့သတ္တိတွေရှိလာတယ်...

-စိုင်း

###
TBC

Love in Hate [Season-1+2]Where stories live. Discover now