Verdieping 1

498 19 0
                                    

Jules kwam nog eens thuis na drie weken weg te zijn van huis. Alex miste hem altijd zeer erg maar op die momenten storte hij zich helemaal op zijn job als acteur . Er kwam binnenkort een grote rol aan voor hem waarin hij een relatie had met een veel jonger meisje. Jules kwam al lachend binnen en Alex sprong direct heel elegant in zijn armen. Ze kusten zachtjes stopten even en dan weer. Pas daarna zag Jules Charlie en Jonas zitten aan tafel. Maar dat deed er niet toe hij was bij zijn vriend en niks kon hem dit passionele moment storen zel niet twee gapende Ghost rockers. Na een paar minuten vol kusjes begroete Jules de andere. 'Dag Jonas ,Charlie ' zegt Jules. Zij begroeten hem terug en vertrekken . Jules vraagt :'waar waren de anderen'. Waar Alex met een zucht op antwoord :' Mila zit in een nieuwe musical en Jimmy moest een orkest begeleiden.' Maar ik wil er nu biet over praten ik wil gewoon genieten van men beste vriendje die nu eindelijk terug dicht bij mij is. Jules neemt Alex vast aan zijn heupen en trekt hem zacht naar hem toe voor een lange kus. Alex slaat zijn armen rond Jules.

Twintig minuten later horen ze gegil van boven. Alex zucht ;'Ja , Mila is zo te zien weer thuis.' Jules kijkt Alex raar aan want hij snapt niet wat zijn vriend bedoelt. ' Mila en Jonas hebben de laatste tijd de gewoonte om elkaar te verrassen als de andere thuiskomt' zegt Alex. 'Hoe verrassen' vraagt Jules. Dat toon ik maar al te graag voor denkt Alex. Hij trekt Jules naar hem toe en kust hem hevig op de mond, dan in op de wang tot in zen nek. 'Ah daarom die plek in Jonas zijn nek ' zei Jules lachend. Ze pakken samen het gerief uit van Jules en gaan rap slapen. Als twee lepels in elkaar geschoven.

in hart en nieren (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu