Paar dagen later
Jonas brengt Jinne naar de crèche. Mila sliep zeer onrustig vanacht en dat had hij ook opgemerkt. Als hij thuiskomt staat Mila in de keuken een opbeurende sterke koffie te maken. Jonas komt achter haar staan en wilt haar kussen. Maar Mila kruipt onder de kus uit. " wat heb ik misdaan?" Vraagt Jonas. " niets het is niets" zegt ze niet echt overtuigend." niets is een goede vriend van mij en dit is niet niets" zegt Jonas.
Mila zucht " je hebt me bedrogen." Jonas schrikt " wat , waar, wanneer ?!" Mila kijkt nu naar hem en zegt " in men dromen." Jonas krijgt een klein lachje op zijn gezicht maar niet voor lang want Mila kijkt hem serieus in zijn ogen. Mila loopt verder naar de deur om te vertrekken naar haar werk. " wat het ook was , het spijt me !" Zegt hij als hij haar hand pakt. Ze kust hem op de wang en vertrekt dan naar haar repetitie voor een nieuwe musical. Charlie doet ook mee aan die musical.
Jonas gaat gaan werken bij het koor. Bij de lunch krijgt hij een telefoontje van Charlie.
J: Heey
C: Heey
J: waarom bel je me ?
C: ik wou eens vragen wat jij hebt uitgespookt met Mila ? Wat heb je fout gedaan?
J: niets !
C: ja hoe ze hier bij loopt is niet niets!
J: het was een droom
C: ik snap er niets van maar LOS HET OP !!
Charlie hangt op. Jonas kijkt naar zijn telefoon precies of dat er een spook komt uitspringen. Hij blijft maar kijken naar zijn zwart scherm tot er iemand hem komt halen om verder te repeteren.Jonas is als eerste thuis en geeft Jinne een fruitpapje en wat melk. Hij zet haar in haar stoel aan tafel tot de deur wordt opengedaan. Mila gaat vanavond nog uit men een paar vriendinnen. Ze komt haar snel omkleden. In de kamer staat ze haar om te kleden terwijl Jonas in het deurgat zit te gluren naar haar. Hij komt dichter en zegt :" alles goed ? Leuke dag gehad ?" Ze pakt met haar twee handen zijn gezicht vast en heft het op :" hier zijn mijn ogen Jonas " hij was een beetje betrapt maar ja als je dat ziet kan je toch naar niets ander kijken. Ze antwoord verder niet en verlaat het gebouw.
Als Jinne al aan het slapen is, komt Mila thuis. Jonas wacht haar op aan de deur met een roos. Ze kijkt naar hem en hij duwt de roos in haar handen. Ze volgt hem naar de slaapkamer en onderweg zegt hij :" ik heb tegen je gelogen" Mila kijkt naar de grond en zucht :" we gingen niet meer liegen."
Ze komen in de kamer en Jonas staat bij een groot doek. Hij pakt het doek vast en zegt :" ik zie dit eerder als een verrassing dan liegen" hij pakt het doek ervan ......
JE LEEST
in hart en nieren (voltooid)
Fanfiction#2 fanfictie op 11/1/18 Het vierde seizoen is gedaan maar hun leven gaat verder volg in mijn verhaal het leven van Mila ,Jonas ,Jimmy,Charlie en Alex . Volg verder mijn visie op hun verhaal. Jila komt zeer veel aan bod naar eigenlijk ook een beetje...