"Waar is het ontbijt?" Vraagt Mila. Ineens valt haar iets op . Een lichte stoom door de kamer en het geluid van een waterval. " verrassing " zegt Jonas. Hij pakt haar mee naar het bad het bad staat alleen niet vast aan een muur. Gewoon een wit bad met zwarte kraan in het midden van een wit, zwart en gouden ruimte. Mila glimlacht breed en kust hem rap, de kleren die ze net aanhad gingen al rap uit. Het ontbijt staat naast het bad klaar.
Jonas zit in bed met tussen zijn benen zijn vrouw, partner in het leven en in de muziekwereld. " mag ik een taartje? " vraagt Jonas. Mila pakt een taartje en draait haar om ze houdt het vast en steekt het in zijn mond. Na het op eten van het taartje volgt een kusje en nog één en nog één. Jonas pakt zijn lief vast aan haar taille en kust haar nog meer. Rap gaan haar lippen hem kussen in zijn nek en opeens, kippenvel overal. Mila lacht :" eindelijk je zwak plekje gevonden." "Maar niet de echte hoor" zegt hij. Ze moet nadenken." Wat vertel het me? Ik ben wel je vrouw he" zegt ze rap.
" jij bent het mijn grootste angst, men grootste pijn, men diepste geluk en men zwakke plek is de ongerustheid die in men hart waakt over jou."
Mila glimlacht en na de lieve oprechte woorden kust ze hem. Ze legt haar hoofd op zijn schouderblad en wrijft met haar hand over zijn borstkas. "Ik heb een nieuwe job" zegt Jonas. " echt , ik ben zo trots , wat voor een job is het ?" Vraagt ze. " het is een musical waar ik in mee mag doen over een assistente die verliefd wordt op haar dokter en ik ben de dokter , het is gebaseerd op de eerste drie seizoenen van de Amerikaanse sitcom "Grey's anatomy" zegt hij trots. Ze lacht nog meer. " er is wel een nadeel!" Zegt hij bedroeft. " wat is er dan ?" Vraagt ze als ze de laatste hap van haar taartje neemt. " ik zal een tijdje jou en Jinne niet kunnen zien" zegt hij triester. "waarom?" Vraagt ze. " het stuk is één maand repeteren met weekends pauze ertussen en dan kan ik komen naar jullie en dan moet ik voor twee weken aan een stuk optreden" zegt hij. " dan kom ik wel eens langs " zegt Mila. Zijn hoofd gaat met zijn blik naar beneden. " dat is het probleem .......
Niet zo een lang deel sorry , morgen meer ! Lees ook men andere werken ! X
JE LEEST
in hart en nieren (voltooid)
Fanfiction#2 fanfictie op 11/1/18 Het vierde seizoen is gedaan maar hun leven gaat verder volg in mijn verhaal het leven van Mila ,Jonas ,Jimmy,Charlie en Alex . Volg verder mijn visie op hun verhaal. Jila komt zeer veel aan bod naar eigenlijk ook een beetje...