Mila ligt op een kamer te herstellen van haar bevalling maar ze moet alleen maar denken aan Jonas. Wat was er met hem? Haar dochter, hun dochter ligt naast haar. Binnen 5 uur moet Tori of Jonas de naam van hun kind gaan inschrijven. Maar daar denkt ze niet aan het enigste wat haar bezighoud is Jonas. Hun dochter is zo een wonder. Jimmy, Jules en Alex komen op bezoek bij de kersverse moeder en dochter.
De dokter komt langs 'mevrouw Santiago? ' ja knikt Mila. 'Wij hebben nieuws over uw vriend' Mila probeert haar echter te zetten en Jules helpt haar. 'Uw vriend heeft een schotwond in zijn been , maar hij wou niet mee met de ambulance voor hij kon zien dat jij Oke was. ' de drie jongens vinden het lief maar Mila wacht alleen maar oo het nieuws van wat er nu met hem is. 'Mevrouw zijn aders waren er heel slecht aan toe.' Mila wordt triest: 'waren?'
De dokter komt bij haar:'neen..... niet zo bedoeld , we hebben hem geopereerd en de operatie is geslaagd, hij zal wel veel moeten revalideren.' Mila zucht, weent en lacht. Ze weet niet wat ze moet doen, ze kijkt naar de jongens en lacht. De jongens lachen terug. ' wanneer kan ik hem zien' vraagt ze. 'Straks komt hij bij jullie op de kamer als jullie dat willen he ?' Vraagt de dokter en kijkt naar Mila en de baby.
'En of we dat willen' zegt Mila met een grote lach. Iedereen gaat weg ze krijgt een vriendschappelijke afscheidskus van de jongens.
Een kwartier later komt een verpleger binnen met een bed waar Jonas in ligt. Hij lacht naar haar en zij moet wenen. De verpleger zet het bed tegen dat van Mila en zegt :' geen stoute dingen doen' en knipoogt naar Jonas. Mila komt dichter bij Jonas en slaat hem in het gezicht :' stomkop u been niet laten verzorgen om bij mij te zijn.' Maar dan kust ze hem heel passioneel. Jonas moet met haar lachen maar wrijft toch over zijn gezicht want ze kan wel hard slaan.
'Is dat ons meisje daar?' vraagt Jonas..
Ja knikt Mila. Ze komt dichter bij Jonas liggen en zegt: ' ik hou van je! Weet je dat ' Jonas lacht en zegt: ' neen dat wist ik niet misschien moet je het eens bewijzen' en hij tuit zijn lippen. Mila kan hem niks weigeren en kust zijn lippen lang Jonas glijdt zijn hand over haar heupen en kont. 'Hoe zullen we haar noemen?' zegt Mila . Jonas zegt vol overtuiging: '.....
JE LEEST
in hart en nieren (voltooid)
Fanfic#2 fanfictie op 11/1/18 Het vierde seizoen is gedaan maar hun leven gaat verder volg in mijn verhaal het leven van Mila ,Jonas ,Jimmy,Charlie en Alex . Volg verder mijn visie op hun verhaal. Jila komt zeer veel aan bod naar eigenlijk ook een beetje...