Het is de tijd van het jaar , de warmte binnen en de koude buiten. Gezellig samen zijn. Jonas is alleen thuis en voelt de warmte niet dus begint hij na te denken.
Vroeger was er altijd een kerstdiner. Samen met zijn moeder een grote tafel en veel gezelligheid. Ineens krijgt hij een ingeving kerstdiner hij laat het weten aan Mila in een lief sms'je.
Heey lieverd
Wat denk je van een kerstdiner. Kerstavond met vrienden en kerstdag met familie?
Je reusje xMila leest de sms ze wordt er gelukkig van. Zij had die gezelligheid nooit gehad maar Jonas had het haar wel eens doen voelen de jaren ervoor. Ze antwoordt rap terug.
Heey reusje
Graag ! Xxx
Hou je je daar wat koest ?
Xxx jouw meisjeVan die woorden moest hij rillen. Jonas begint iedereen te bellen en iedereen kan komen. Ze doen ook een secret santa. Jonas verdeelt de namen.
JULES VOOR CHARLIE
CHARLIE VOOR JONAS
JONAS VOOR MILA
natuurlijk kiest hij het zo hij wil een cado van Mila kopen.
MILA VOOR JIMMY
JIMMY VOOR ALEX
ALEX VOOR JULES
Hij laat het aan iedereen weten. Ze beloven om er over te zwijgen. Hij denkt na voor een cado voor Mila. Hij heeft al naast het secret santa gedoe ook nog andere cadeaus onder de mooie kerstboom voor haar liggen.3 dagen later
Mila ligt bij Jonas in bed, vanavond is het kerstdiner met de vrienden. Mila gaat naar de slager en Jonas met Jinne naar de supermarkt. Hij mag van gisteren weer bewegen en daar heeft hij vanacht al van gebruik gemaakt om Mila gelukkig te maken. Mila komt als eerste terug op het appartement. Charlie komt haar helpen met het eten en Alex en Jules zorgen voor een mooie tafelbedekking. Alle pakjes liggen al onder de boom. Jimmy is met Hannelore (Hanne) en Owen aan het spelen in het parkje op Jinne haar kamer.Niet veel later komt Jonas ook thuis. Hij begroet iedereen en zet Jinne af bij Jimmy. Hij gaat direct naar de keuken en pakt Mila bij haar heupen en kust haar zachtjes. Alex en Jules zijn even naar Jules zijn moeder en Mila en Charlie passen nu op de kindjes. Jonas en Jimmy gaan een dessert gaan halen bij een winkel voor gebak.
Later op de avond zijn ze aan het eten. De kleintjes liggen in bed allemaal in Jinne haar kamer. Ze eten eerst een lekkere tomatensoep met balletjes. Daarna een vispannetje met frietjes of aardappel. Als dessert is het een lekkere chocomouse of gebak met ijs.
'Het is tijd voor de cadooos' zegt Charlie na dat ze haar gebak op heeft. Alex lacht met een lach tot over zijn oren. 'Jimmy ga jij beginnen' zegt Mila vragend. Jimmy stelt hem recht en loopt naar de boom. Hij pakt het pakje loopt naar Jonas en zegt :'PRANK ' en geeft het cado rap aan Alex. Die opent het zo snel als mogelijk. Het is een cocktail set met boek. Alex is oprecht gelukkig en knuffelt zijn goede vriend. Jimmy vindt het niet zo aangenaam en dat is af te lezen op zijn gezicht. Maar voor een keer gaat het wel bemoedigd hij zichzelf. Alex geeft nu een pakje, hij gaat naar de boom en dan terug naar de tafel met een gekleurd pakje . Hij geeft zijn pakje aan zijn lief die hem eerst kust voor dat hij het opent. Het is iets wat de rest niet kent maar hij is er zo te zien gelukkig mee . Jules pakt zijn pakje en geeft het aan Charlie. Ze kan het pakje zo induwen het is zacht. Ze doet het open en het zijn twee t-shirts een in het roze en een in het blauw. Het is veel te klein voor haar en er staat een tekst op :IK HEB DE LEUKST MAMA ze moet ermee lachen en is heel blij. Ze pakt haar cado en geeft het aan Jonas. Hij bedankt haar en doet het open het is , 'wat is het?'vraagt Mila ongeduldig . Het is een bon voor een weekendje weg voor twee op een romantisch hotel. Hij plaagt Mila en zegt :' Jimmy dat is iets voor ons he?!' Hij kijkt haar rap aan en kust haar lichtjes . Jimmy knikt hevig maar weet dat het een grap is . Mila geeft nu haar pakje aan Jimmy , Jonas heeft ervoor gezorgd dat hij laatst mag . Het is een gepersonaliseerd drumstokzakje want hij raakt die altijd kwijt , de stokjes he. Jimmy lacht en is blij ' dat is nog een handig ' zegt hij.
Nu is het aan Jonas , Mila zit al lachend te wachten. Jonas loopt weg maar niet naar de kerstboom, iedereen is verwonderd met het pakje dat hij meeheeft .....
Kerstspeciaal 💋🌠
Omdat men naam is geraden !!!
Prettige feestdagen !
JE LEEST
in hart en nieren (voltooid)
Fanfiction#2 fanfictie op 11/1/18 Het vierde seizoen is gedaan maar hun leven gaat verder volg in mijn verhaal het leven van Mila ,Jonas ,Jimmy,Charlie en Alex . Volg verder mijn visie op hun verhaal. Jila komt zeer veel aan bod naar eigenlijk ook een beetje...