Verdieping 4

360 17 2
                                    

Mila komt binnen bij Charlie . Het is 13 januari 2018. Ze hebben afgesproken om samen te gaan shoppen want Jimmy was even naar zijn ouders en Jonas moest gaan werken. Charlie vraagt ' hoe is het met Jonas ?'Mila bloost ze is helemaal gek op hem dat kan je aflezen van haar gezicht. 'Goed, ik ga hem vanavond verrassen met een reisje voor ons twee.' Charlie vindt dat zo schattig. Jimmy en zij gingen morgen voor het echt bij elkaar gaan wonen. Ze was zo blij en dat liet ze aan iedereen merken. Haar appartement was bijna leeg alles stond al een verdieping lager. 'Chimmy-house is nu echt' zegt ze al lachend. Mila lacht Mee , ze is zo blij voor haar beste vriendin.

Twintig minuten later vertrekken ze naar de Meir in Antwerpen. Ze worden herkent maar niet aangesproken. Ze gaan iets eten en shoppen tot de avondspits. Jonas staat ze al op te wachten want hij had de auto nodig. Mila ging naast hem zitten en kuste hem rap op zijn tedere lippen. Jonas beantwoorde die kus maar al te graag. Charlie kroop vanachter op de achterbank . Ze zei de hele tijd niets en zat gewoon op haar gsm te tokkelen. Als ze aan hun appartement toe kwamen gingen ze allemaal naar hun verdiep. Charlie ging nu naar Jimmy haar vriend , hij zat in de zetel naar één of andere komedie show te kijken . Ze besloot bij hem te gaan zitten maar kuste eerst zacht zijn dichtstbijzijnde wang . Jimmy sloot traag zijn ogen tijdens die kus hij genoot ervan. 
Ze gingen rap slapen in elkaars armen .

in hart en nieren (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu