Mijn naam is dus Jinne ! 🤭💋
Jonas schrikt op ze pakt het tv toestel af van hem. Hij kan niets doen met een hand aan het bed. Ze geniet ervan om hem te zien spartelen. Ze zet het op een tv show dat hij niet graag naar kijkt en dat weet ze. Hij wiebelt en probeert haar te overtuigen :' komaan liefje mag ik los ?' Zegt hij met een pruil lipje. Ze blijft hem treiteren en speelt met hem. Ze kust hem maar net voordat hij naar haar toe komt trekt ze weg. Jonas geniet van de opwinding tussen hen.
Mila vindt het geweldig. Zij is de leidster in de relatie zeker vanavond. Mila maakt hem los maar eerst gaat ze op hem liggen dat hij niet direct ontsnapt. Jonas gaat met zijn twee handen onder haar t-shirt jaar boven tot dat hij een bandje voelt. Hij wrijft eronder. Ze geniet ook van de sensuele aandacht, ze gaat met haar handen door zijn haren. Hij trekt haar t-shirt uit.
Na een poosje ligt de kamer er niet zo netjes meer bij .naast het bed overal kleren op het bed zijn er geen kleren meer aanwezig alleen twee mensen, de rest ligt allemaal rond het bed en in de kamer.
Na een paar uren is het al weer ochtend. Jinne wordt wakker en Mila helpt haar uit bed naar haar papa. Die straalt van geluk een wonder verlichtende nacht en nu zijn lievelings dochter. Mila maakt ontbijt voor hun twee en geeft Jinne dan borstvoeding op bed. Jonas voelt zich wat raar . Hij denkt :' ben ik nu jaloers op men eigen dochter ?'
Mila ziet het ook aan Jonas ogen. Die zijn niet af te wijken van haar boezem, je zou denken naar de dochter maar die is nu al van de borst af. 'Eej hier zijn men ogen' roept ze al lachent. Ze komt dichter bij hem en kust hem op de lippen. Mila gaat haar aankleden tot tegenzin van Jonas. Mila moet gaan werken en Tori gaat een dagje weg met Jinne. Jonas weet niet wat hij moet doen deze dag alleen, helemaal alleen.
JE LEEST
in hart en nieren (voltooid)
Fanfiction#2 fanfictie op 11/1/18 Het vierde seizoen is gedaan maar hun leven gaat verder volg in mijn verhaal het leven van Mila ,Jonas ,Jimmy,Charlie en Alex . Volg verder mijn visie op hun verhaal. Jila komt zeer veel aan bod naar eigenlijk ook een beetje...