Roze handboeien

370 16 18
                                    

Mila slaat haar volledige arm voor hem en slaat die naar achter. Hij valt op het bed. Ze gaat op hem zitten en zegt:' rust , platte rust en niks anders Van Loo!' Jonas schrikt eerst maar moet dan lachen. Mila gaat met haar handen net naast zijn oren door zijn haar , gaat met haar lichaam naar beneden en kust hem zacht op zijn dons zachte lippen. Jonas kust haar maar al te graag terug en wrijft met zijn handen over haar kont. Mila vindt hem maar eens snoeper maar ze geniet wel van de aandacht. Mila gaat van hem terug naar de keuken. Ze ziet dat Jonas wat rechter komt zitten maar dat laat ze niet toe. Met een sprong legt ze hem weer neer eb zegt speels :' de volgende keer gebruik ik men handboeien.' Jonas raakt er wat opgewonden van en moet alles van hem af blazen :' pffffff' gaat er weergalmend door de kamer.

Na twee uur komt Mila bij hem , hij is een film aan het kijken. Mila kust hem en gaat erbij liggen . Ze vertelt hem :' jinne is aan het slapen als een roosje.' Ze glijdt met haar hand over zijn borstkas. Na een poosje vol liefde vraagt Jonas :' waar zijn die handboeien.' Ze moet lachen en gaat naar haar nachtkastje. Ze pakt er twee roze fluffy handboeien eruit. Hij lacht 'roze ?!' Zegt hij al lachend. 'Ja duuuh roze is het kleur.' Ze lacht er zelf mee dat ze dat zegt. Ze bindt zijn rechterhand vast aan het bed. Jonas kijkt er naar uit. Wat zou ze doen speelt heel de tijd in zijn hoofd . Maar wat ze deed had hij nooit verwacht....

Ik weet niet of ik moet verder gaan met dit boek wat denken jullie ? Xx

Mijn naam komt voor in dit boek : raad eens en als je de eerste bent die het juist hebt mag je een ingeving doen voor het volgende hoofdstuk! !!Als je me kent aub antwoord niet !!! Een poging per persoon 😘

in hart en nieren (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu