Bloemen

327 17 0
                                    

Mila was een beetje ongelukkig , ze miste hem en ook Jinne. Ze moest direct terug op dus ze maakt haar klaar en ging schijnen als de mooiste ster, Jonas zijn ster.

De volgende dag
Het is ochtend en Jonas gaat Jinne uit haar bedje halen. Het is nog redelijk vroeg maar Jonas wil Mila verrassen tussen haar twee optredens. Hij heeft haar een papje met veel geduld en doet haar kleren aan. Dat gaat niet zo goed , hij sukkelt met de bodywarmer. Na zijn mama via de telefoon raad gevraagd te hebben is het gelukt. Tori had bijna heel het gesprek moeten lachen.

Mila staat op, zonder sms van Jonas, jammer denkt ze. Ze maakt haar rap klaar want ze is redelijk laat. Het wordt direct brunch en dan de bus in. De eerste show is gedaan en ze krijgen een groot applaus. Mila gaat naar haar loge. Als ze binnenkomt vloeien de tranen. Ze pakt haar dochter op en kust haar op haar kruin. Daarna verdiend haar verloofde ook aandacht en een kusje. Ze zetten zich samen in de zetel in de loge. Jonas heeft jinne haar speelstoel mee en zet haar daarin vast. Mila zet haar dicht tegen Jonas , zijn arm rond haar naar haar verste schouder. " waarom heb je het me niet laten weten" vraagt ze. " ik wou je verrassen lieverd" zegt hij. Mila verdwaalt in het doolhof van zijn ogen. Ze kust hem lang , ze gaat op zijn schoot zitten en wrijft Mat haar handen door zijn haar. Valentijn is vandaag , maar ze kunnen het niet vieren door de musical. Jonas heeft wel een pakje .

" wat is dat ?" Vraagt Mila . " jouw  Valentijn van mij " zegt hij trots. Mila doet het open en bijt op haar lip. Het is een setje, redelijk pikant met veel kant en ook wat bloemen patroon op. " Dankje liefje " zegt ze en ze kust hem. " na de musical mag je het me wel eens showen hoor " zegt hij geniepig. Mila knikt instemmend. " ik heb ook nog champagne" zegt Jonas. " ik denk niet dat dat een goed idee is , ik moet straks op en jij ging niet meer drinken tot onze trouw." Zegt ze. " daarom is het ook alcohol vrij." Zegt hij opmerkzaam.

Mila kust hem rap en pakt glazen , ze drinken wat , kussen wat en spelen met hun dochter. Na een uurtje moet Mila haar weer klaarmaken. " het was zeer fijn schat Dankje, kom je me halen overmorgen ? " vraagt Mila. Jonas knikt instemmend en kust haar dan. Ze laat hem uit en Jinne en Jonas gaan naar de auto .

Jonas mist zijn Mila en andersom ook. Hij stopt Jinne in bed en stuurt nog een paar kusjes via sms naar Mila. Zij is nog bezig met een show dus ze kan niet antwoorden. Na de show krijgt Mila bloemen van een fan en de bloemen doen haar lachen het zijn net de zelfde bloemen als die van haar setje ....

in hart en nieren (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu