De spanning loopt op . Jonas maakt zich klaar voor de première in zijn loge.
Mila , Charlie , Jimmy en Alex zitten samen in een busje op weg naar de première. Mila is zenuwachtig, ze kijkt er naar uit om Jonas te zien. Ze kijkt nog eens op haar gsm of ze nog een bericht heeft van hem, maar het mag niet zijn. Hij zal waarschijnlijk vol zenuwen zich aan het klaarmaken zijn. Ze stappen uit in hun chique kleren op de parking. Op de rode loper moeten ze altijd op vele foto's voor de pers, en weer is het zo. Na vele foto's gaan ze binnen in de zaal en zetten ze zich klaar voor het optreden van hun goede vriend.
Jonas wacht net naast het podium , de eerste scène moet hij niet op maar de tweede en derde speelt hij allebei. De doeken gaan open en het arena spektakel begint.
Aan het einde van het spektakel laat Mila tranen met tuiten. Hij zingt zo mooi en de dansjes , die ze nog geoefend hadden gingen super maar het bleef grappig , Jonas zien dansen. De cast kreeg een applaus en bij Jonas begon Jimmy onbeschaamd te roepen en de andere Ghost rockers volgden.
De cast komt van de trap met rode loper. Jonas zoekt Mila maar door het vele volk vindt hij ze niet. Hij vindt het jammer. Na vier interviews ,ziet hij Mila staan. Achter de balustrade naast de trap. Hij gaat naar haar toe en ze knuffel. Ze fluistert in zijn oor:" ik ben trots op je schat" hij antwoordt met een kusje in haar nek . Mila laat de knuffel wat los en verplaatst haar ene hand naar zijn wang. Hun gezichten komen dichterbij en ze kussen rap maar zeer liefdevol. Mila verlaat hem en na nog twee meer interviews en vele foto's met fans komt hij naar zijn vrienden.
Jimmy loopt naar hem toe en knuffelt zijn beste vriend. Jonas moet lachen. " ik ben trots op je" zegt Jimmy na de knuffel. Daarna gaat hij Alex en Charlie begroeten, ook in deze volgorde. Hij eindigt naast zijn vrouw. Hij zorgt ervoor dat ze dicht bij elkaar staan door zijn hand op haar onder rug te leggen net boven haar kont. Ze draait haar hoofd en kust hem nog eens rap. Daarna legt ze haar hoofd op zijn schouder.
" moet je iets hebben?" Vraagt Alex. "Een pintje" zegt Jonas gelukkig. " jij nog iets Mila?" "Geef mij maar een rode wijn."zegt ze genietend. Met hun rode wijn en pintje in hun hand lopen ze naar de andere cast en begroeten ze ook deZe. Charlie , Alex en Jimmy zijn naar huis. Na vele keren Mila te hebben voorgesteld gaat Jonas met zijn vriendin naar het Hotel. "Hotel Fiona" zegt Jonas als ze maart binnen lopen. " 233,234,235,236, ja 237"zegt Jonas weer. Ze lopen naar binnen. Jonas wordt direct op bed gesmeten. " wat doe je nu?" Vraagt Jonas geniepig. " laten we gewoon geen tijd verspillen" zegt Mila rap en ze kust hem direct volmondig .
Volgende deeltjes worden de geadviseerde deeltjes uit de berichten Xx
JE LEEST
in hart en nieren (voltooid)
Fanfiction#2 fanfictie op 11/1/18 Het vierde seizoen is gedaan maar hun leven gaat verder volg in mijn verhaal het leven van Mila ,Jonas ,Jimmy,Charlie en Alex . Volg verder mijn visie op hun verhaal. Jila komt zeer veel aan bod naar eigenlijk ook een beetje...