Tijd vliegt voorbij alsof het niets is. Iedereen werkt maakt zich verder klaar en geniet.
"Mila" vraagt Jonas. " ja " zegt zijn lief , ze komt af met alleen een handdoek rond haar. Zijn mond valt open: "gedoucht?!" " ja" zegt ze verleidelijk en ze duwt haar lichaam tegen dat van hem. Jonas pakt haar vast aan haar heupen en kust haar hevig. De handdoek gaat op de grond en Mila stopt de kus. " morgen na onze trouw" zegt ze verleidelijk. Ze pakt haar handdoek en gaat naar Jinne.
Jinne en Hannelore zijn samen aan het spelen met de poppen. Mila kust haar dochter op haar kruin en op Hannelore hare ook. " Jonas let even op de meisjes" roept ze door het appartement. Jonas komt af en Mila gaat haar kleren aan doen. Mila staat te staren in de deuropening. Ze kijkt zeer verliefd naar Jonas met de meisjes en kleed hem bijna uit met haar ogen. Eerst de T-shirt dan verder naar de bruine schoenen en daarna de jeans broek zachtjes naar beneden. " focus" denkt Mila. " dat is pas voor morgen" denkt ze verder.
Jonas staat op en loopt naar Mila. Ze kussen zacht en rap. "Breng jij Jinne naar je moeder ?" Vraagt ze. Jonas knikt en pakt zijn dochter op. Hannelore wordt opgehaald door Jimmy en die wordt ook naar zijn moeder gebracht samen met Owen. Jonas komt terug en pakt zijn koffer en kust Mila dan nog eens rap. " tot morgen liefje " zegt hij. Ze kijkt wat ongelukkig en kust hem nog eens rap. " zie je morgen aan het altaar lieverd" zegt ze nog rap voor hij het appartement verlaat en gaat gaan slapen bij JULEX. Charlie komt Mila heel vroeg helpen en Jimmy gaat Jonas helpen dus nu rap slapen om morgen er goed uit te zien.
Mila is wakker en laat haar haar en mak-up doen. Ze heeft er zin in. Haar kleed hangt achter haar en Tori is ook afgekomen on haar te helpen. Ze gaat haar kleed voor de eerste keer zien vandaag want Jonas heeft het gekozen:" ik ben zenuwachtig " zegt ze als Charlie de tas van het kleed wil opendoen. Ze doet het aan en ze verschiet. " het is prachtig"zegt ze, ze moet bijna wenen. " niet wenen" zegt Charlie en ze droogt haar bijna komende tranen." je ziet er prachtig uit " zegt Tori. Ze moet bijna wenen, haar zoon, haar enige kind gaat trouwen. Ze knuffelen rap en Charlie helpt Mila verder met de schoenen en het boeket.
Ineens komt Jimmy aan gelopen , chic in pak :" er is een probleem....
JE LEEST
in hart en nieren (voltooid)
Fanfiction#2 fanfictie op 11/1/18 Het vierde seizoen is gedaan maar hun leven gaat verder volg in mijn verhaal het leven van Mila ,Jonas ,Jimmy,Charlie en Alex . Volg verder mijn visie op hun verhaal. Jila komt zeer veel aan bod naar eigenlijk ook een beetje...