•meer•

612 24 9
                                    

Mila wordt wakker, halfnaakt alleen een T-shirt van Jonas aan. Ze had hem kunnen tonen wat hun liefde voor haar waard is. Ze ligt met haar rechterhand op zijn gespierde naakte lichaam. De wekker zou elk moment gaan want dan moest hij gaan werken. Weeral is hij weg van haar. Ze wou hem gewoon elke dag , heel de tijd bij haar hebben. Vastnemen, kussen, vrijen  en gewoon bij elkaar zijn. Samen met hun wonder :jinne. Hij opent zijn ogen en kijkt haar lief aan. Hij kust haar op haar kruin maar dat vind ze niet goed genoeg. Ze heft haar hoofd en geeft haar lippen helemaal aan hem. Hun monden gaan wijder en de tongen spelen een vurig spel. Mila gaat heel wild met haar handen door zijn haren. Hij laat zijn handen onder de T-shirt glijden en wrijft over haar rug. De wekker gaat en Jonas duwt hem af. Heel de kus is verpest maar Mila geeft niet op. Ze gaat verder weer met haar lippen naar zijn mond maar hij zegt:" liefje ik moet werken en jij in de middag ook" zegt hij. Hij stapt uit bed en Mila kruipt onder het deken. Hij buigt over haar en kust haar nog eens op haar lippen. Ze genieten en wil haar lippen niet loslaten van de zijne. Maar het lot beslist anders.

Na een helse dag vol werken komt Jonas thuis. Hij is jinne gaan halen van zijn moeder en geeft haar nu eerst eten. Mila zal elk moment wel thuis komen denkt hij. Hij geeft Jinne een beetje kip curry die nog over was van gisteren. Ze eet het met veel genot op. "Papa waar is mama?" Vraagt jinne. "Die zal er elk moment zijn "zegt hij. Net op dat moment komt Mila binnen. Ze drukt een kus op Jonas zijn lippen en knuffelt dan haar dochter. "Moet jij niet in bed liggen?"vraagt ze lief.

"Neen ik ben een groot meisje" zegt ze stoer. Mila brengt haar jaar haar kamer en doet haar haar pyjama aan ondertussen zet Jonas de tafel voor hen twee. "Ga papa maar een nachtzoen geven" zegt Mila tegen Jinne. Jinne loopt haar papa in de armen en kust hem vol op de mond. "Elaba dat is wel mijn man he "zegt Mila speels. Jinne steekt haar tong uit jaar Mila en zegt:' ik ga later met papa trouwen" "en met wie moet mama dan trouwen? " vraagt Jonas. "Euhmm maar mama is al getrouwd " zegt ze opmerkzaam. "Ja dat is waar" zegt Mila, ze wil nu niet de tijd er aan besteden om het uit te leggen.

Jinne kruipt onder het deken en Mila sluit de deur. Ze gaat naar de living en neemt plaats aan de tafel. Jonas brengt de bordjes met chili con carne op tafel."Dankje "zegt ze. "Glaasje rode wijn?" vraagt Jonas . "Neen Danku" zegt ze. Nu had ze toch wel verwacht dat hij het ging opmerken, ze drinkt altijd rode wijn. Ze zucht en stelt haar recht. Ze gaat maar hem toe en gaat op zijn schoot zitten. Met zijn benen tussen haar benen maar hun hoofden wel naar elkaar.

Jonas kijkt vreemd , hij snapt niet wat ze van plan is. Ze pakt zijn hand en legt het op haar buik. Daarna pakt ze de andere en legt die ook op haar buik.

"Wat Wa he hoe?" Stamelt Jonas. "Kijk als twee mensen verliefd zijn op elkaar dan gaan ze soms samen naar bed en dan gaat de man.." zegt Mila speels. "Jaja dat weet ik wel want ik heb het precies goed uitgevoerd" zegt hij speels.

"Ben je blij?" Vraagt ze. "Natuurlijk" zegt hij dokgelukkig. Ze kussen elkaar zacht maar lang op de lippen. Jonas kan zijn handen maar niet van haar buik halen. " hoe ver ben je ?" Vraagt hij. "Vijf weken" zegt ze. "Woow, dus jinne gaat al twee en zes maanden zijn" zegt hij gelukkig. Ze kussen weer en eten dan verder.

Mila slaapt in Jonas zijn armen alsof ze nooit ergens anders is geweest . Jinne ligt in Mila haar armen ver in dromenland.

Zo is het gezin compleet.

Ik denk dat jullie het misschien wel door hebben maar hier stopt het .

Ik heb een nieuw boek over de Ghost rockers lees het zeker ook.

Reageer hoe jullie het boek vonden dat doet me heel veel deugt

in hart en nieren (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu