•jonas 2.0?•

249 17 5
                                    

Ze start het gesprek

M: hallo ?
J: hallo
M: sliep jij niet?
J: mevrouw met wie denkt u dat u spreekt.
Het is een hele andere stem dat hoort Mila nu ook.
M: wat doet u met die gsm?
J2.0: ja ik vond die op de parking van het boot gedoe daar.
M: dat kan , kunnen we die terug krijgen?
J2.0: natuurlijk , breng ik hem binnen?
M: ja graag ik sms het adres
J2.0 : Oke bedankt

Wat een vriendelijke man dacht Mila. Ze besluit om na het sms'je te versturen , te gaan slapen.

De volgende ochtend

Mila keek naar de wekker , daarna kijkt ze naast haar en ziet ze Jonas. Ze kust hem wakker en doet het verhaal over zijn gsm en het telefoontje en de lieve meneer. Na een kwartier zijn ze klaar en maken ze Jinne wakker. Ze ontbijten samen , doen hun kleren aan en daarna worst er door het appartement geroepen;"Ik ga naar het werk "roept Jonas. Mila hot nog aan heft hem zijn boterhamdoos en een lange kus. "Nu wil ik niet gaan" zegt Jonas. "Snap ik wel" knipoogt ze hem.

De man zou elk moment kunnen komen dus Mila houdt de bel in de gaten. Ze is gespannen en ze weet niet waarom. De bel gaat. Ze stapt rap naar de bel, Jinne ligt net haar middagdutje te doen. "Hallo"zegt de man. Hij is midden twintig , wel nog knap en een beetje Jonas look en ook een beetje Brandon. "Kom binnen" zegt Mila. Hij plaatst zich op ene stoel en Mila vraagt hem :"wat wil je drinken" " water" zegt hij vriendelijk. Mila brengt hem een water en zet haar voor hem. Hij duwt haar de gsm over de tafel toe en Mila zegt: " dankjewel "

Na twee drankjes en veel gebabbel gaat hij bijna naar huis ze staan allebei recht. En ineens kust hij haar , ze kan haar niet verzetten. Op een of ander manier is ze de controle kwijt, ze kan niets doen. De deur gaat open en Jonas kijkt hun met grote ogen aan. De man, Thibo stopt en Mila opent haar ogen.  "Jonas Jonas" zegt ze . Ze stuurt Thibo weg ze kan nu pas geloven wat ze deed.

In de kamer, praten ze . Jonas zegt:"Mila het is goed , laat het , ik geloof dat het niet met opzet was" Mila kan haar oren niet geloven. Hij komt bij haar en kust haar liefdevol en dan gaat hij verder naar Jinne. Ze verschiet ervan.

Mila staat te koken terwijl ze in haar ooghoek Jonas ziet , hij kust Jinne op haar kruin en komt dan dichterbij Mila . Zijn valies valt naast hem neer.....

in hart en nieren (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu