Een beetje .....

438 20 3
                                    

Mila ligt in haar bed het is de avond voor de trouw van Chimmy. Ze is benieuwd hoe Jonas haar jurk zal vinden. Ze zegt tegen hem:'ga je morgen wel van me kunnen afblijven voor een hele dag.' Hij zegt :' wie zegt er dat ik van je moet afblijven.'Jonas komt bij Mila liggen en zegt :' ander kunnen we het nu inhalen?' Jonas wrijft over haar benen naar boven, tot aan haar nachtkleedje. Hij gaat met zijn hand iets onder haar kleedje en kust haar zacht. Mila slaat zijn hand bruut weg. Jonas kijkt verbaast. Ze zegt :' nu niet, nu gewoon niet.' Jonas is op zijn tenen getrapt en gaat naar de living en komt niet meer terug.

De volgende ochtend komt ze voorbij de logeerkamer en ziet daar Jonas liggen, ze pakt een notitie blaadje en schrijft

Sorry liefje
Was er gisteren niet helemaal bij.
Ik ben al naar de trouw
Ik hou van je
Xxx jouw meisje

Ze pakt haar make-up en vertrekt naar de trouw locatie, ze helpt Charlie met omkleden en dan is ze zelf aan de beurt.dan gaan ze allebei bij de haar-stylisten die hun haren doet. Ondertussen heeft Jonas het briefje al gelezen en snapt haar . Hij stuurt haar een bericht dat bestaat uit vijf kusjes. Mila is blij met het ontvangen berichtje.

Jonas gaat naar Jimmy om hem te helpen met zijn kostuum, want Jimmy kenende heeft hij het achterstevoren aan. Aan de andere kant van het middeleeuwse gebouw zitten de vrouwen. Jonas loopt naar het toilet en er loopt een beeldschone vrouw tegen hem aan, de vrouw kijkt op en het is Mila. 'Woow , je ziet er goed uit' zegt hij verwonderd . 'Jij bent ook niet van de minste ' zegt zij terwijl ze hem naar haar toe trekt voor een lange liefdevolle kus.

De ceremonie is gedaan en ze gaan naar de feestzaal. 'Jij bent nu mijn vrouw' zegt Jimmy. 'Helemaal van jou ' zegt Charlie voor ze hem kust. Iedereen gaat gaan eten, maar Jonas pakt Mila even apart en zegt:' Mila ik hou heel veel van je maar ik hoop dat je snapt dat ik nog niet plan om met jou direct te trouwen.' Mila krijgt tranen in haar ogen en loopt direct weg naar het meisjestoilet. Hij denkt in zichzelf moest dit weer vandaag en zo bruut Van Loo. Mila zit wenend op het toilet, Tot ze voetstappen hoort dan ze stopt met wenen....

in hart en nieren (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu