LIEFDE LIEFDE

342 16 3
                                    

" Jonas welk probleem" zegt Mila terwijl haar geduld op geraakt. Hij zucht en legt zijn handen op de hare. " ik heb veel gespaard maar ik kan niet ons doortocht en onze honeymoon betalen" zegt hij bijna wenend. Ze legt haar handen op zijn wangen en kust hem zacht. " lief dat is niet erg , die doortocht kan wachten we hebben er toch nog niet veel voor gepland" zei ze lief. Er verschijnt weer een lach op zijn gezicht.

Na een liefdevol en uitgebreid ontbijt dat Jonas maakte scheiden ze hun wegen. Mila moest gaan repeteren voor een nieuwe musical, nu is ze wel niet de hoofdrol. Jonas moest gaan spelen bij zijn koor en daarna gaan dubben in een animatie serie. Mila had gepland om Jinne te halen.

Jimmy is bij Charlie om te praten maar de spanning was te snijden. " ik wil je niet kwijt " zegt Jimmy. " ik jou ook niet " zegt Charlie. Niet veel later ontstond een gevecht , tussen de lakens , meer een dans. Owen en Hannelore worden wakker door de dans en Jimmy pakt zijn kleintjes mee naar een speeltuin. Charlie moet gaan werken bij een theatergroep, ze speelt mee in een stuk , niet een groot stuk maar wel gezellig en dat is wat telt.

De avond valt en de koppels vallen ook. Iedereen is op zijn Elien manier moe. Charlie van het werken net zoals Jonas en Mila van het zorgen voor haar kindje net zoals Jimmy. Alex en Jules zijn gewoon moe van het genieten, het plukken van de dag. Mila en Jonas zitten samen met hun kindje te spelen op de grond. Jimmy en Charlie doen hetzelfde bij hun thuis. Bij het JULEX koppel wordt er gestaard naar een computer en het linkerhand van Jules zoekt een eigen weg onder de t-shirt van Alex. 

Rustig deeltje x
Beverfan als jij dit leest -> ik leer heel veel van je verhalen en ik kijk er altijd naar uit!! Blijf posten @beverfan

in hart en nieren (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu