Verdieping 2

519 22 2
                                    

Op de tweede verdieping komt Mila gelukkig thuis na een lastige repetitie dag. Ze wacht oplettend in het deurgat omdat ze weet dat Jonas haar wil doen verschieten. Opeens uit het niets is Jonas daar , Mila gilt het uit :'ahhhhh verdomme.' 'Niet vloeken in huis JILA': zegt Jonas terwijl hij Mila kietelt. Ze zegt :'sorry, babe ' , met een ontdeugend gezichtje . Hij pakt haar op legt haar op zen rechter schouder . Slaat de deur dicht en laat haar vallen in de zetel. Hij valt mee op haar en begint haar te kussen in de nek. Dat heeft ze graag je ziet het aan haar gezichtje dat ze aan het genieten is .

Ze zijn zo gelukkig met elkaar. Jonas stopt met haar te kussen na een laatste kus op haar mond maar dat staat Mila niet toe ze pakt hem rond zijn nek en kust hem verder. Ze zegt :' niet stoppen.'

Na een half uur vol romantiek. Begint Jonas te vragen wat ze gaan eten, Mila heeft geen zin om te koken . Jonas stelt voor om sushi te bestellen en samen op te eten tijdens een warm badje. Mila haar gezicht spreekt boekdelen ze is zo blij, het was al een tijdje geleden dat ze samen in bad waren geweest. Ze zei enthousiast :' jaaaa pliesss en ging aan zijn been gangen.' Jonas begon na te denken :' ik weet het toch nie , heb jij dat wel verdient?' Mila kijkt hem met haar puppy ogen aan en kuste hem traag op zijn lippen. 'Laat jij het bad lopen ?' Zegt Jonas . Door dit volgt een onmiddellijke reactie van Mila : ze springt een gat in de lucht en gaat direct het bad gaan vollopen.

Twintig minuten later zit Mila klaar in bad terwijl Jonas afkomt met een plank vol sushi en twee glazen rode wijn. Hij kruipt achter haar in bad en ze beleven een lange romantische avond.

De dag erna
Jonas en Mila moeten allebei niet gaan werken en omdat Jimmy en Charlie op vakantie zijn is er ook nog geen repetitie van de Ghost Rockers. Ze besluiten om de dag rustig te starten. Mila is wakker terwijl Jonas nog slaapt.
Ze ligt op zijn borstkas. Ze gaat naar zijn oor en zegt hem:' babe , babe opstaan.' Jonas reageert niet dus besluit ze om hem wakker te kussen eerst op zen wang dan mond en op het einde bijt ze in zen oor. Jonas is rap wakker en kust zijn wondermooie vriendin recht op de mond.

Na een paar minuten zitten ze aan tafel te eten en dan vraagt Jonas :'hoe was je repetitie gisteren.' Mila wilt hem plagen dus ze zegt :' goed de kus met men tegenspeler was zalig.' Ze ziet zijn gelukkige gezicht veranderen in een eerdere jaloers en verdrietig gezicht. Ze besluit om achter hem te gaan staan haar armen rond zijn nek te leggen en hem te kussen op zijn wang:' het was een grapje hé babe.' 'Jaja ': zegt Jonas. Mila antwoord rap :' ik ben helemaal van jou , ik zie u graag ' , Jonas draait zijn gezicht en kust haar liefdevol op de mond. Na de kus probeert Jonas iets te eten maar dat is buiten Mila gericht die pakt met haar mond het stukje stokbrood uit Jonas zijn handen. Ze beginnen allebei te lachen.
Laat weten of je nog meer wilt en waarover ! Xx

in hart en nieren (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu