Jonas is vertrokken naar de repetitie van de nieuwe musical. Helemaal in het noorden van Nederland. Mila wou dat ze mee kon om hem te steunen en verwennen tussen de shows en repetities door. Gelukkig komt hij wel elk weekend tot de première nog naar huis. Dan zullen ze veel inhalen. Mila is samen met Jinne en Charlie en haar kleintjes in het park. Ze eten gezellig praten veel en genieten van het kleine stralende zonnetje die achter de bomen verstopt zit. Alex komt ook af , ongeveer een half uur later dan dat de vrouwen hier aankwamen.
"Heey dames" zegt Alex en hij kust vriendelijk de vrouwen. Hij vliegt de kleintjes in de armen. " hoe is het met Jules ?" Vraagt Mila. " Euhm ja cava maar hij komt pas terug binnen een week" zegt hij sip. " naar waar is hij ?" Vraag Charlie. " voor een dansspektakel naar Londen" zegt Alex trots. " ik heb een nieuwe job" zegt Mila. " echt tof ik ook, wat is het ?" zegt Charlie. "Ik mag dansles geven op het DAM" zegt Mila trots. " ik de acteerlessen " zegt Charlie blij. Ze knuffelen en Alex vraagt :" wat vinden Jonas en Jimmy hiervan?" Mila kijkt naar beneden. " Jimmy is blij voor me" zegt Charlie heel enthousiast. " Jonas ......Jonas weet het nog niet " zegt ze. " waarom ?" Vraagt Charlie redelijk luid. " ik weet het niet na de trouw en zo ben ik het vergeten te vertellen en ik weet niet of hij blij voor me zal zijn" zegt Mila eerder droevig.
" domme Mila , domme domme Mila, die gast is zo smoor op u en op jullie dochter! dat hij zeer blij zal zijn" zegt Alex. Mila haar gezicht wordt lichtjes rood gekleurd en een glimlach verschijnt op haar gezicht. " ik ga morgen met Jinne een nachtje op zijn hotel gaan slapen in Nederland en dan zal ik het hem vertellen" zegt Mila. " zo hoor ik je praten" zegt Alex.
Na een half uur besluiten ze om naar huis te gaan, eigenlijk naar het CHIMMY deel want ze gingen babbelen met Jimmy erbij en wat drinken en eten en verder zien ze wel. "Morgen mag ik voor de eerste dag de klas overnemen samen met mevrouw van de Donck en daarna mag ik alleen" zegt Charlie opgewonden. Iedereen kijkt haat aan met een grote glimlach. "Goed bezig liefje" zegt Jimmy na dag hij een kus op haar kruin drukt. De avond valt en iedereen keert terug naar zijn appartement. Ze vallen samen met de zon mee in een diepe slaap.
De volgende ochtend wordt Mila wakker van Jinne, ze is aan het wenen, meestal ging Jonas dan naar haar maar als Mila hem wil wakker maken herinnert ze zich dat hij weg is. Ze zucht en staat dan maar op.
Mila maakt Jinne klaar en hoort dan iets dat ze niet verwacht had ......Ik hou van reacties
Xxx
Weer een foto van steracteur !x love
JE LEEST
in hart en nieren (voltooid)
Fanfic#2 fanfictie op 11/1/18 Het vierde seizoen is gedaan maar hun leven gaat verder volg in mijn verhaal het leven van Mila ,Jonas ,Jimmy,Charlie en Alex . Volg verder mijn visie op hun verhaal. Jila komt zeer veel aan bod naar eigenlijk ook een beetje...