De dag begon mooi, Mila had net de tickets voor hun reis geboekt en Jonas is om koffiekoeken bij de bakker. Ze hadden juist gepland als ze terug kwamen van vakantie dat dan de trouw viel dus dat ze zeker op tijd konden zijn voor de CHIMMY-trouw. Mila was gisteren samen met Charlie jurken gaan passen, Charlie haar jurk was beeldig maar haar eigen getuigen jurk was ook niet van de minste, ze kon niet wachten om het te showen aan Jonas. Maar dat mocht nog niet tot aan de trouw. Marie had net een sms gestuurd: vanavond 19 u bij ons ! Mila vroeg haar af voor wat , ondertussen stuurde ze 'ja Oke ' naar Charlie.
Jonas kwam terug en tori was net wakker. Ze zei ' ik moet iets zeggen ', Jonas keek verbaasd :' ik ga terug verhuizen.' Mila is blij voor tori en laat dat merken met een liefdevolle knuffel. Jonas vroeg :'waar ga je wonen?', Tori keek naar de grond. ' bij Gust, mijn nieuwe vriend.' Mila was weer zeer blij voor haar maar Jonas was geschokt. 'Wat , wie is dat , ken je hen wel goed genoeg?' Tori keek haar zoon bevestigend aan, 'het komt goed ' zegt ze. Jonas is hier niet gerust over en stormt naar de slaapkamer. Tori zegt tegen Mila ' jij kunt hem beter troosten, ik ga mijn spullen pakken.' Mila gaat naar de slaapkamer. Jonas zit op het randje en Mila gaat erbij gaan zitten, ze slaat haar arm over hem heen en troost hem.
Na enkele minuten gaat het beter. Mila heeft hem goed verzorgd. Tori geeft haar zoon een kus en ook haar schoondochter. Gust staat voor de deur en groet vriendelijk Jonas en Mila. Het was de man van die ene avond hier. 'Hallo , Gust Sielgens.' En ze schudden handen. Tori en Gust vertrekken.
Mila gaat haar valiezen pakken voor vakantie en doet dat ook voor Jonas. Jonas is aan zijn bureau aan het werk. Mila komt achter Jonas staan slaat haar armen over hem en vraagt:'What are you doing, darling?' 'In het Engels enal' zegt Jonas. Mila kust haar lief op zijn kaak . Jonas zegt ' ik maak een stuk , een toneelstuk.' Mila kijkt opgewekt, ze is blij dat hij zijn passie heeft gevonden.
Paar uren later eten ze het laatste avondmaal voor vakantie thuis. Ze gaan samen vroeg slapen, Jonas trekt zijn t-shirt uit en Mila blijft ervan verschieten hoe kano zijn lijf is. 'Woow' zegt ze met open mond. Jonas doet extra sexy en stoer en kust Mila op haar voorhoofd, 'ik wil ook eentje hier ' zegt ze terwijl ze wijst naar haar lippen . Hij komt zachtjes naar haar toe, zij komt ook met getuite lippen naar hem en dan draait hij zijn hoofd om. Hij begint te lachen. Mila duwt hem op bed en begint hem te kietelen. Lang duurt het niet of de twee tortelbevers zijn doodop, Mila valt even later in slaap tussen de gespierde armen van Jonas.
PUUT PUUT de wekker gaat af het is half vijf , de taxi komt hen binnen ren halfuur ophalen om te vertrekken naar de luchthaven van Zaventem. Jonas is direct wakker en maakt alles klaar, Mila heeft het wat moeilijker maar daar weet Jonas wel een trucje voor ....hij pakt een ijsblokje en steekt het in haar pyjama t-shirt. 'Ahhhhhh' gilt ze. Eindelijk is het ijsblokje eruit. Ze is super wakker, ze kust haar lief op zijn linkerkaak en doet haar kleren aan. Jonas verschiet ook nog altijd een beetje van haar lichaam 'amai ' zegt hij terwijl hij Mila daar ziet staan in jeansbroek en beha. 'Gluiperd ' roept ze. Ze zet hem op bed en gaat op zijn schoot zitten maar met haar gezicht naar zijn gezicht toe. Ze legt haar armen rondom zijn nek en kust hem zachtjes.
Mila trekt snel haar blouse aan en pakt een boterham. 'De taxi is er' roept ze naar Jonas. Maar die staat al eigenlijk bij de taxi zonder dat ze het doorheeft. De vrienden staan door hen raam hen uit te zwaaien.Moet ik een JILA boek maken echt alleen JILA ? Eerlijk !!! Wat denk jij ervan ! Vergeet niet te stemmen en zeker delen !!!
JE LEEST
in hart en nieren (voltooid)
Fiksi Penggemar#2 fanfictie op 11/1/18 Het vierde seizoen is gedaan maar hun leven gaat verder volg in mijn verhaal het leven van Mila ,Jonas ,Jimmy,Charlie en Alex . Volg verder mijn visie op hun verhaal. Jila komt zeer veel aan bod naar eigenlijk ook een beetje...