"Jules " roept Alex door heel het appartement. "Jules" herhaald hij steeds. "Ja " hoort hij. "Waar ben je ?" Vraagt hij ongeduldig. " in bad" roept Jules. Alex pakt de platto weer op en breng het naar de badkamer. "Dag lief"zegt hij als hij binnen stapt. Hij zet het eten naast het had op een rekje neer. "Waaraan heb ik dat de danken?" Vraagt Jules. "Om dat ik je zo graag zie" zegt Alex fier."ik jou ook"zegt Jules en hij trekt Alex dichter bij voor een kus. Alex begint zijn kleren uit te doen en stapt bij Jules in bad. Het laagje schuim bedekt zijn blanke huid en de warmte bedekt de hele kamer. Jules pakt een glaasje champagne en geeft ook een aan Alex. "Op onze droom" zegt Jules. "Hoe bedoel je ?"zegt Alex. "Pleegzorg , ons meisje dat morgen er is" zegt Jules zeer opgewonden. "Ja eindelijk"zegt hij. "Dan gaan we eens ermee naar de andere Ghost rockers he ! " zegt Jules. "Beste plan ever"zegt Alex. "Want we zijn ook uitgenodigd op het welkoms feestje van Mila" zegt hij verder. Ze klinken en genieten dan nog van een badje samen.
"Papa" roept een stemmetje achter Jonas. "Gaan we naar mama ?" Vraagt Jinne blij. "Straks"zegt Jonas nog half slapend. "Neen nu"zegt Jinne koppig. "Ik kleed me om en we vertrekken, maak je klaar" zegt Jonas en jinne loopt naar haar kamer om haar kleren aan te doen.
"Papa ik ben klaar" komt ze na vijf minuten terug. Jonas heeft net zijn broek aan en zij is al Zo gelukkig en zo actief. "Pak je een boterham" zegt hij. "Dat mag niet van mama"zegt ze. Hij bedankt zich ineens dat Mila bang is dat jinne haar gaat pijn doen. " we zullen het samen doen kom"zegt Jonas. Hij pakt een boterham legt die op een bord en pak een mes en de pot Choco. Jonas zet haar op zijn schoot en toont haar hoe het moet. "Doe maar"zegt Jonas. "auwww" roept ze. "In je vinger gesneden, dat kan gebeuren" zegt Jonas. Het is een kleine snijwonden maar zelf niet een vleeswonde dus erg is het niet. "We proberen het nog eens" zegt hij. En nu verloopt het vlekkeloos. "Mag ik een K3 plakker ?" Vraag jinne lief. "Ja natuurlijk" zegt Jonas en hij kust haar op haar kruin.
Hij komt terug met de plakker en bindt hem rond haar vinger. Ze eet haar boterhammen en ze vertrekken samen. Jonas brengt eerst de sleutel naar Charlie dat ze al kan beginnen versieren samen met Jimmy en Hannelore en Owen want dat deed ze graag. Ze rijden naar het ziekenhuis met luide muziek in de auto. Jinne zingt voluit mee met haar 'samson&gert' cd. Jonas die doet gewoon mee en geniet van dit vader-dochter moment.
Ze komen aan in de kamer en jinne springt direct het bed van haar moeder op. "Dag kleintje"zegt Mila. "Mag je naar huis komen?" Vraagt jinne. Mila knikt van 'ja ' en jinne springt bijna een gat in de lucht. "Dag lief" zegt Mila en ze krijt een kus op haar lippen. Hij plaatst hem in de stoel. "Is er iets ?" Vraagt ze. "Ik ben moe, want er heeft mij eentje heel leuk wakker gemaakt. " zegt hij lachend. "Was jij dat ?" Vraagt Mila. "Jaa " zegt jinne ondeugend.
Nu merkt Mila de plakker maar op aan jinne haar vinger. "Wat is er gebeurt" vraagt ze aan Jinne. Jonas kijkt onschuldig weg maar Jinne integendeel kan niet zwijgen. "Ik heb mijn eerste boterham gemeerd en gesneden met een echt mes" zegt ze trots. "Flink Meid" zegt Mila. Ze kijkt nu boos naar Jonas. "Je weet dat ik niet wil dat ze haar pijn doet" zegt Mila. " maar ze moet het leren" zegt hij verdedigend. "Het is goed lief , maar ik wil wel een kus" zegt ze. Hij komt Met een glimlach maar haar en kust haar op haar lippen. Jinne duwt haar handen tegen Jonas zijn kin en duwt het. "Neen papa" zegt ze. Jonas laat los en lacht. Mila knuffelt Jinne. En Jinne steekt haar tong uit naar Jonas.
"Komaan we vertrekken" zegt Mila. Ze wil zo rap mogelijk weg uit dit ziekenhuis. Jonas rijdt de vrouwen naar huis. Jinne stapt hun appartement binnen en Mila volgt.
"Surprise" roepen alle vrienden. Mila moet lachen ouhhh Danku. "Welkom terug"roept Charlie als ze Mila knuffelt. Ze eren taart , dansen en drinken een beetje . Op het einde schieten alleen Charlie , Jimmy Jonas en Mila over. Mila steekt Jinne in bed samen met Jonas , want dat had ze gevraagd. "Mama ik heb op jouw plaats mogen zitten" zegt Jinne. "Wat welke plaats?" Vraagt Mila bezorgt. Ze wisselt een blik met Jonas maar hij weet ook niet waar ze het over heeft.
"Op de schoot van papa" zegt ze fier. "Ohhh echt" zegt Mila gespeeld jaloers. Ze geven een kus op haar kruin en dan gaan ze terug naar het CHIMMY kopel. "Sorry wij moeten eens gaan" zegt Charlie. Ze kussen elkaar vriendelijk weg.
Jonas zit in de zetels en Mila wil er bij komen zitten maar eerst vraagt ze geniepig :"mag ik men plaats terug?" Hij knikt. Ze zet haar op zijn schoot en kust hem op zijn lippen. Ze evolueren verder en Mila wordt in het bed gesmeten door Jonas. Ze rollen door elkaar en vele liefde wordt verspreid door de kamer.
Lees men nieuw boek !!!!
JE LEEST
in hart en nieren (voltooid)
Fanfiction#2 fanfictie op 11/1/18 Het vierde seizoen is gedaan maar hun leven gaat verder volg in mijn verhaal het leven van Mila ,Jonas ,Jimmy,Charlie en Alex . Volg verder mijn visie op hun verhaal. Jila komt zeer veel aan bod naar eigenlijk ook een beetje...