•misdaad•

278 19 3
                                    

Mila kijkt naar hem:"Jonas neen?"zegt ze. "Meneer u moet meekomen"zegt de agent. "Neen Mila ik zweer het ik heb niks gedaan" zegt hij. Hij wordt in de handboeien geslaan en Mila roept nog rap:" ik geloof je" ze weent , weeral maar alle emoties samen het wordt haar teveel. Ze belt rap haar vader op. "Wat is er meisje?"vraagt hij aan de andere kant van de lijn."de politie heeft Jonas mee!" Zegt ze overstuur. "Rustig ik kom naar je"zegt hij. Hij pakt zijn spullen en Tori mee en hij vertrekt naar het ziekenhuis. Als ze er aan komen is Mila heel de tijd zenuwachtig door de kamer aan het stappen. Tori sluit jaars in haar armen en zegt:"rustig het komt goed" "waar is Jinne ?"vraag Manuel bezorgt. "Bij Charlie"zegt ze rap. "Oke dat is goed"zegt hij.

Hij opent zijn laptop op de tafel in de kamer en logt in. "Was hij heel de dag bij jou?" Vraagt Tori. "Neen hij moest eerst iets doen en dan kwam hij, ik geloofde hem niet toen de politie kwam ik dacht dat hij het was maar die angst in zijn ogen" zegt Mila. "Rustig kleintje, we krijgen hem eruit" zegt Manuel. Manuel belt een van zijn vrienden bij de politie maar die weten niet veel meer. "Ze gaan een oogje in het zeil houden" zegt Manuel. Mila laat haar op heb bed vallen. "Je lijkt moe , ga slapen "zegt Tori.

Jonas zit in een verhoorkamer , alleen. Tot dat er een agent binnenkomt. "Ik ben hier niet om u te verhoren maar , Manuel Santiago heeft me gebeld om eens te onderzoeken of alles goed gaat"zegt de agent. "Ja alles is goed , alleen was ik nu liever bij hun geweest" zegt Jonas. "Oke ik geeft het door en onthoud we geven niet op voordat we de waarheid weten" zegt de agent. Jonas schenkt hem een glimlach en dan verlaat hij de kamer.

Het is er kil , een beetje donker en ja eigenlijk gewoon leeg en zoals je het ziet in al die misdaad series. Een agent komt binnen en zet zich voor hem. Hij doet een dossier open en een andere agente volgt en zet haar ernaast. "Meneer u heeft problemen gehad met Meneer Verlouvre? " vraag de vrouwelijke agent. "Ja hij heeft men vrouw staan kussen" zegt Jonas. Bij die woorden uit te spreken breekt zijn hart nog eens. "Dus u heeft elk motief om hem iets aan te doen"zegt de mannelijke agent. "Neen eigenlijk niet want men vrouw en ik hebben ons erover gezet"zegt Jonas. "Ja dat zeggen ze allemaal meneer" zegt de vrouw. "Heeft u een alibi voor deze middag?" Vraagt de agent. Jonas zijn hoofd zakt en zijn blik is triest.

Manuel vertelt:"met Jonas gaat alles goed hij wordt nu ondervraagt." Mika zucht en legt haar hoofd weer neer op het kussen. Slapen lukt haar niet, ze blijft maart denken aan de moeilijkheden waardoor Jonas nu moet gaan. Heel de tijd weer geconfronteerd worden met de gebeurtenis tussen haar en Thibo.

Manuel zoekt van alles op op zijn laptop en Tori naast Mila met haar te praten. Tot er ineens iemand in uniform binnenkomt.....

Wanneer posten jullie in deeltje in jullie verhaal(als jullie een hebben ) ?

in hart en nieren (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu