Kerstdiner 2

388 22 1
                                    

Het net verloofde koppel gaat naar de slaapkamer. Mila duwt hem op bed en doet sensueel haar blouse open, ze smijt hem wat verder op de grond daarna gaat ze naar haar rok. Die heel gemakkelijk van haar glijdt. Ze kruipt op hem en kust hem onder zijn hemd die al open is. Ze trekt die verder uit en smijt het weg. Daarna kust ze hem op zijn fluweel zachte lippen. Ze gaat met haar handen naar zijn riem en doet die rap open , broek ook weg. Daarna slaan de vonken door de kamer liefde vecht met sensualiteit in het ultieme gevecht. De kamer wordt verlicht door het licht dat de geliefde harten van het koppel uitstralen.

Na een halfuur is het licht gedoofd en gaan de harten in rust modus.

Bij Tori haar huis gaat het minder , ze kan de slaap slecht vatten dus besluit ze om even naar Manuel te gaan. Hij verschiet om haar nog wakker te zien. ' moet jij niet slapen ?' Vraagt hij bezorgt als hij recht springt. Hij begeleid haar zoals een echte gentlemen naar de slaapkamer . Ze vraagt zacht:' wil je even bij mij blijven?' Hij knikt en gaat bij haar op bed zitten. Ze legt haar hoofd op zijn borstkas. Ze valt in slaap daardoor kon hij niet weg toch? Ze was nu zo rustig. Dit deed hem denken aan Mila toen ze liefdesverdriet had toen lach ze ook zo. Hij besloot om te gaan slapen.

De volgende ochtend is Mila nog aan het slapen, hij gaat naar Jinne die is aan het wenen. Jonas wil niet dat Mila wakker wordt. Hij laat een bad lopen en zet het kinderstoeltje erin. Hij zet Jinne erin met een beetje water. Hij gaat er ook bij zitten en ze spelen met speeltjes van de Teletubbies en Bumba.

Tori wordt wakker en ziet hoe lief Manuel haar heeft laten slapen. Tori maakt als bedankje een ontbijt. Als hij aan de tafel staat is zij trots op haar ontbijt en nodigt hem uit om zijn voeten onder tafel te schuiven. Na veel gepraat en veel eten binnen gewerkt. Aan de deur gebeurt er iets wat niemand had verwacht ...

Mila is wakker en treft haar liefdes aan in de badkamer. Ze komt en kust Jonas op zijn lippen en Jinne op haar hoofdje. Ze besluit om de tafel te dekken en alles wat voor te bereiden voor het kerstdiner deel 2 Met de ouders. Jonas komt miet geel later met Jinne in een schattige badjas naar Mila. Mila pakt haar schatje over en Jonas gaat hem verder kleden. 'Mila welk pak?' Komt hij binnen in alleen een broek. 'Dat dat je nu aanhebt pliesssss!' Jonas besluit om nog even geen bovenstuk aan te doen. Ze eten en maken zich klaar. Ze doen de deur open als de bel gaat maar daar zien ze iets anders dan verwacht .....

in hart en nieren (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu