"Wat papa" vraagt Mila onwetend.
"Ons zo laten schrikken" zegt hij. Ze kan haar mond nog niet openen of hij praat weer."ons zo laten schrikken gewoon om hem terug te winnen"lacht Manuel. Mila bloost. "Ik hou van hem papa"zegt ze. "Ik weet het en hij ook van u" zegt hij lief. "En ik deed het niet expres"zegt ze. "Jaja zal wel" zegt Manuel ongelovig.
Jonas komt terug binnen met Jinne op zijn arm. "Heey liefje"roept Mila. Jinne begint te spartelen in haar vaders armen. Hij zet haar op het bed en ze kruipt naar haar moeder. "Mama" roept ze. Ze knuffelen elkaar en Jonas begroet Manuel. "Charlie en Jimmy komen straks ook langs" zegt Jonas. Mil knikt vriendelijk en vestigt dan weer haar aandacht bij Jinne. "Ik ga maar eens" zegt Manuel. Hij kust zijn dochter en kleindochter op hun kruin en vertrekt dan." Wacht ik wandel even mee"zegt Jonas. Jonas stapt mee met Manuel naar de auto en dan keert hij terug. Onderweg komt hij Jimmy en Charlie tegen. "Maatjes" roept Jonas. "Sssttt" roept iemand van het verpleegkundig personeel. "Jimmy kijk"zegt Charlie zacht. Jimmy knuffelt zijn beste vriend en samen gaan ze naar Mila. Charlie komt dolgelukkig de kamer binnen en knuffelt haar vriendin. "Ook blij om jou weer te zien" zegt Mila lachend. Jimmy knuffelt Mila ook rap en neemt dan plaats in de stoel.
Ze babbelen veel en dan wordt Charlie ineens rood maar echt rood. "Jonas eigenlijk is dit wel jouw schuld"zegt ze.jonas weet niet wat te zeggen. Hij loopt gewoon weg, het probleem ontwijken. Mila haar ogen worden vochtiger. "Charlie het is niet zijn schuld, ik heb de fout gemaakt en hij wou het gisteren zelf opnieuw proberen met elkaar"zegt ze wenend. Jimmy is weg en zoekt Jonas. jinne zit met grote ogen te kijken naar het drama dat zich afspeelt. "Oneen, sorry "zegt Charlie beschaamt.
Jimmy komt de kamer terug binnen. "Ik.... ik vind hem niet" zegt hij hijgend.mila haar ogen houden het niet meer. Alles komt eruit. "Charlie neem Jinne mee alstublieft" zegt ze wenend. Mila wil niet dat Jinne haar zo ziet. Na een kwartier Pingt Mila haar gsm.
Jonas❤️
Ze opent het berichtje en begint het te lezen.
Sorry lief ik kon het niet uithouden met die verwijten. Ik kom terug maar eerst moet ik iets anders doen
XxOef hij is niet boos en hij komt terug.
Na enkele uren is Jonas daar. Hij kust haar op haar lippen en ze knuffelen even."waar was je ?"vraagt ze lief. "Nergens"zegt hij en hij kust haar weer. Ineens komt de politie binnen.
"Goedendag meneer van Loo en mevrouw Santiago" zegt een van de agenten. "Wij zijn hier in verband met de aangebrachte verwondingen van Thibo Verlouvre. Hij is daarnet in elkaar geslaan" zegt de agent verder. Mila schrikt op en kijkt naar Jonas die aan het beven is.
Spannend x
JE LEEST
in hart en nieren (voltooid)
Fanfiction#2 fanfictie op 11/1/18 Het vierde seizoen is gedaan maar hun leven gaat verder volg in mijn verhaal het leven van Mila ,Jonas ,Jimmy,Charlie en Alex . Volg verder mijn visie op hun verhaal. Jila komt zeer veel aan bod naar eigenlijk ook een beetje...