Jonas begint bijna te huilen. 'Wat .... wat is er..' zegt hij met een brakke stem . ' ik kwam haar opeens tegen enzo had me door, het spijt me.' Zegt Mila serieus. Jonas snapt het niet meer : 'wie ?!' Mila zegt : 'je moeder' ' hahhahahahahahahaha .' Jonas begint te lachen . ' ik dacht dat er iets erg was gebeurt.' Zegt hij al lachend. Mila is opgelucht met de reactie van Jonas. 'Kom je bijna naar huis 'roept ze door zijn gelach heen in haar gsm. ' ja ik ben er al binnen een tiental minuten 'zegt Jonas.
Twintig minuten later waren ze allebei thuis. Tori stond voor de deur met een grote fruitmand. 'Proficiat ' kust ze haar zoon en schoondochter. Mila wil de mand pakken maar Jonas pakt het overbezorgd Af en zet het op de keukentafel. Tori draait met haar ogen naar mila en Mila moet lachen. Ze biedt de gast iets te drinken aan en gaat daarna samen met Jonas erbij aan tafel gaan zitten. Ze babbelen nog voor drie kwartier met elkaar. Toen zei tori : ' en Mila verwent hij u wel goed.' Mila pakt Jonas zijn arm vast en zegt lief:' ik heb niet te klagen.' Tori glimlacht en voegt dan toe :'op alle vlakken?' En ze knipoogt naar Mila, Jonas kijkt zijn moeder met een serieuze blik aan. De vrouwen moeten lachen, tori komt wel goed overeen met Mila en ze vinden het geniaal om hem samen te plagen. Mila zegt :' njaaaa cava.' Jonas kijkt haar aan met een blik die alleen Jonas kan. Ze kust hem rap op de lippen. 'Je bent zo schattig als je boos bent .' Zegt Mila.
Een halfuurtje later nemen ze afscheid van elkaar. 'Altijd een plezier met jou mama ' zegt Jonas haar achterna. Mila ploft in de zetel en doet haar laptop open. Ze checkt Haar mail en roept Jonas erbij . Ze openen samen de mail van de dokter :Beste mevrouw Santiago,
U resultaten van de urine en bloed test zijn er.
Met spijt moet ik u meedelen dat ...Ik probeer Zo rap mogelijk het vervolg te plaatsen maar ik heb nog een week examens! Daarna komen er dubbele porties aan verhalen! Xx
Reactie = liefde
Stemmen !! X
JE LEEST
in hart en nieren (voltooid)
Fanfiction#2 fanfictie op 11/1/18 Het vierde seizoen is gedaan maar hun leven gaat verder volg in mijn verhaal het leven van Mila ,Jonas ,Jimmy,Charlie en Alex . Volg verder mijn visie op hun verhaal. Jila komt zeer veel aan bod naar eigenlijk ook een beetje...