Mila haar hart maakt sprongetjes, ze heeft haar baby aan Charlie en springt recht er is enige glimlach op haar gezicht te bespeuren maar , die verdwijnt al snel. Manuel loopt naar de deur , hij kust zijn vriendin en neemt haar mee naar de zetel."waar is Jonas?" vraagt Mila streng. Haar ogen beginnen wat water te vormen, ze wil er niet aan toegeven ze wil gewoon antwoorden. " hij zit in problemen , grote problemen" zegt Tori sip. Manuel begint met zijn rechterhand over haar rug te wrijven dat lokt uit dat ze wenend tegen hem komt liggen. " wat is er met Jonas ?" Vraagt Mila al een beetje meer gekalmeerd.
Jonas zit rechtover hem en zegt:" je zou me toch met rust laten." Hun blikken blijven elkaar serieus aankijken, recht in elkaars ogen. Jonas handen maken vuisten, zijn hart maakt overuren maar niet van Mila maar van de man voor hem. " dat zei ik ja , maar het verleden is gedaan. Het nieuwe tijdperk is er " zegt de man schijnheilig. " doet alles wat je wil , maar blijf van men geliefden af!" Jonas probeert hem sterk te houden maar kan alleen denken aan zijn meisjes : Mila en Jinne. Hij probeert voor het gedaan is met hem de laatste kus te herinneren. Mila haar zachte lippen, maar zo gekleurd als een donut op zijn lippen die wat werden ingedrukt door haar hevigheid. Hij herinnerd het hem nog goed, het was dan pas ook niet zo lang geleden maar nu was het gedaan. Zijn Twee armen op zijn rug gebonden met touw, zittend op een bruine stoel die eigenlijk geen vier maar drie en een halve poot heeft en dan de kille ruimte allemaal bakstenen , een soort grote betonnen blokken op elkaar. Zijn voeten zijn gelukkig nog los. Maar niet voor lang want Jonas was een beetje te veel aan het tegen stribbelen toen ze het over Mila hadden. Dus was de man tape gaan halen. Jonas ziet hem binnenkomen uit een houten deur in de rechtshoek van de rechthoekige ruimte. TIK TOK TIK TOK. Zijn voetstappen komen dichter en ik hoor de hak onder zijn schoen. Hij pakt men benen en doet er tape rond. Jonas stribbelt natuurlijk tegen maar daarvoor krijgt hij een boete ...
JE LEEST
in hart en nieren (voltooid)
Hayran Kurgu#2 fanfictie op 11/1/18 Het vierde seizoen is gedaan maar hun leven gaat verder volg in mijn verhaal het leven van Mila ,Jonas ,Jimmy,Charlie en Alex . Volg verder mijn visie op hun verhaal. Jila komt zeer veel aan bod naar eigenlijk ook een beetje...