Vandaag was het een groot feest bij Charlie en Jimmy het was in een feestzaal een kilometer verder. Het is tegen de avond en de babysit past op Owen , Jinne en Hannelore in het appartement van CHIMMY. Jonas staat in de kamer hem om te kleden als Mila binnenkomt. Ze wrijft langs achter naar via zijn heupen naar voor , langzaam over zijn gladde bleke huid en knuffelt hem dan. 'Zou jij niet eens beginnen ?' Vraag Jonas aan Mila. 'Ik blijf liever hier en zo ' zegt ze verleidelijk. Hij draait zich om kust haar op haar kruin en loopt naar de badkamer. Mila pakt haar kleedje maar doet eerst haar haar.
Na een poosje is Jonas klaar en gaat hij aan de tafel zitten , hij tokkelt op zijn gsm en drinkt wat water. Als Mila naar de living komt stelt hij hem vol verwondering recht. Zijn mond valt helemaal open , Mila loopt naar hem en vraagt :' is dit wel goed ?' Jonas trekt zijn ogen nog groter open. ' ja nog niet een beetje , mag ik met deze vrouw dansen vanavond ?' Zegt Jonas nog altijd vol verwondering.
Jonas en Mila komen aan op het feest , kussen even de gastvrouw en gastheer en gaan dan naar de bar. ' een gin-tonic en een watertje ' vraagt Mila aan de ober. ' een watertje ?' vraagt Jonas . 'Ja voor jou BOB-je' zegt Mila verleidelijk terwijl ze over zijn borstkas wrijft. Dat heeft hij graag en dat weet ze maar al te goed , als ze iets nodig geeft dan weet ze wat te doen. ' pffff' zucht hij en kijkt wat naar beneden. ' Heey , je mag heel de avond voor mij zorgen en van mij genieten' zegt ze terwijl ze zijn kin omhoog heft. Na twee gin-tonics gaan ze op de dansvloer, Mila gaat helemaal los rondom Jonas , terwijl hij er maar wat stijfjes bij staat. Na een tijdje gaat het beter Mila met haar handen aan zijn kraag en hij met zijn handen rond haar heup en op haar kont. Beetje verder staan ook Alex en Jules te dansen , Jules leid en laat Alex wat draaien.
Na een halfuurtje is Jonas wat moe en wil gaan zitten, hij zet zich op een stoel en waakt over Mila. Hij weet dat ze wel tegen drank kan en ze is nog niet zat maar toch liever voorkomen dan anders. Mila komt verleidelijk naar Jonas en zet haar schuin op zijn schoot. Ze duwt haar lippen op zijne en vraagt toestemming om haar tong er mee in te betrekking, zonder veel aarzelen wordt die toestemming gegeven en kussen ze hevig, haar tong zoals zij is : een echte danseres. Van tango tot modern. Jonas wrijft met zijn handen over haar rug naar haar kont. Mila duwt haar boezem dichter tegen hem . Hij geniet van al haar aandacht. Maar die wordt verstoord door Charlie die haar vriendin op de dansvloer roept.
Jonas staat nu bij Jules en Jimmy ze praten over de drie dansende engeltjes. Jimmy is ook al wat weg, hij kan niet zo goed tegen drank. ' drink jij niet Jonas? ' vraagt Jules. Mila hoort het net en zegt:' neen , hij is mijn BOB voor vanavond.' Ze kust hem op de wang en gaat terug dansen. Jimmy en Jules lachen hem wat uit . ' onder de sloef Jonas ?' Lacht Jules naar hem. Jonas lacht wat fake terug . Jimmy vertelt van alles maar niemand verstaat het . Jonas zet zijn vriend op een stoel en hij valt direct in slaap.
Het is bijna 04:00 en Jonas wil naar huis , hij wou al twee uur geleden naar huis maar Mila wil nu pas mee. Hij zet haar in de auto en doet haar haar gordel aan. Als ze thuis aankomen pakt Jonas de zatte Mila op en legt haar in bed. Hij doet haar kleedje open en haar beha uit. Doet haar een te grote slaap t-shirt van hem aan. Ze trekt hem op haar en zegt :' kom Jonas' ze begint hem hevig te kussen op de mond maar trekt weg. ' morgen misschien schat.' Ze is te zat op tegen te stribbelen en hij legt het deken op haar. Hij pakt haar kleed van het bed, geeft haar een nachtkusje en gaat naar de living. Hij legt het kleed over de stoel , want dat moet met speciale manier gewassen worden. Hij pakt een glas water en gaat bij haar zachtjes in bed liggen. Op zin tenen door de kamer voet voor voet. Jonas had gekeken of de kinderen en de babysit goed waren aan het slapen en ging dan terug.
De volgende ochtend , was Mila als eerste wakker . Ze stuurde een SMS naar haar vader :
Dag vader
Kan jij vandaag op Jinne passen ? Of Tori ?
Groetjes MilaNa twee minuten komt een positief antwoordt , hij komt binnen vijf minuten. Mila gaat Jinne halen , de babysit was al afgelost door Charlie. Ze nam Jinne mee die ze dan direct met veel spijt terug moest meegeven aan haar vader . Ze fluistert in Jinne haar oor :' het is voor je papa' en zwaait ze uit .
Jonas wordt wakker en ziet iets wat hij niet verwacht zo vroeg ......
JE LEEST
in hart en nieren (voltooid)
Fanfiction#2 fanfictie op 11/1/18 Het vierde seizoen is gedaan maar hun leven gaat verder volg in mijn verhaal het leven van Mila ,Jonas ,Jimmy,Charlie en Alex . Volg verder mijn visie op hun verhaal. Jila komt zeer veel aan bod naar eigenlijk ook een beetje...