BIJNA

416 16 4
                                    

we zijn vijf maanden verder, Mila heeft een mooi rond buikje en Charlie nog ronder. Mila is 7,5 maanden ver en Charlie net 8 maanden. De Meisen en hun geliefden kijken enorm uit naar de komst van de kindjes. Jonas is in de kinderkamer een bedje in elkaar aan het steken , ze houden het op een neutraal kleur want ze willen het geslacht nog niet weten. Tori komt samen met Gust helpen. Gust helpt Jonas en tori gaat samen met Mila nog wat inkopen doen. Even later zijn de vrouwen weer thuis. Mila en tori komen uit het deurgat piepen maar de mannen , die druk bezig zijn. Mila moet lachen want Jonas sukkelt met een paar schroeven.

De jongens zijn klaar en komen bij de vrouwen. Jonas kust zijn lief zachtjes op haar lippen en gaat dan naast haar zitten. Tori komt met de borden spaghetti en met 3 glazen met wijn en 1 watertje voor Mila. Mila kijkt sip ze wil ook wijn. Jonas pakt zijn lief vast en zegt , binnen twee maanden. 'Maja dat kind is ook van u  en jij moet niet stoppen met alcohol.' Jonas zet zijn glas weg en neemt ook water,:'dat is waar vanaf nu zal ik mee doen.' Ze kust hem op zijn wang.

Een uurtje later , gaan tori en gust weg. Mila en Jonas besluiten om langs te gaan bij Jimmy en Charlie. Ze kloppen aan en Jimmy doet open , Charlie zit met haar grote buik in de zetel.
'Jimmy haal me eens wat water.' Beveelt ze hem. 'Amai , hij doet wel veel voor je 'zegt Mila die naast haar komt zitten. 'Ja ik ben diegene die twee enorme foetussen van hem draag he .' En iedereen moet lachen behalve Marie. Jimmy fluistert naar Jonas :'dit staat u ook nog te wachten.' Jonas beeld het zich al in, heel de dag slaaf van Mila. Mila had het gehoord en roept Jonas bij haar :' je moet je geen zorgen maken, ik draag er maar 1 dat is maar de helft zo lastig' fluistert ze hem toe. Jonas lacht een beetje fake naar haar , hij denkt de helft 'pfff ' das nog altijd zo lastig.

Vijf weken later
Charlie moet bijna bevallen en ze ligt op bed. Jimmy legt allemaal natte doekjes op haar voorhoofd. Charlie moet ineens heel dringend naar het toilet. Ploef haar broek helemaal nat , ze roept Jimmy erbij en die schrikt. Ze bellen bij Jonas want die kan rustig met de auto rijden. Jonas pakt het busje en Charlie en Jimmy komen erin.
Eenmaal bij het ziekenhuis aangekomen doet Jonas zijn auto het niet meer. Hij besluit om de metro terug te pakken maar escorteert eerst Charlie naar het ziekenhuis.

Charlie en Jimmy gaan direct naar een kamer waar ze kan bevallen na een lang halfuur komt het eerste kindje eruit; het is een meisje en Jimmy pakt het bijna direct in zijn armen. Terwijl zijn vrouw nog druk bezig is met persen voor het tweede kind. En ja daar is het tweede kind het is een jongen : ohhhhh. De kindjes moeten even onderzocht worden en Jimmy verzorgt Charlie nog heel goed.

Wat zijn de namen ? Vraagt de dokter. Jimmy zeg heel fier :' Owen en Hannelore. Jimmy probeert Jonas te bellen met het goede nieuws maar die neemt niet op. Dan belt hij zijn ouders en de ouders van Charlie en die komen direct af.

Zij waren zo gelukkig als iets maar ze wisten niet wat voor erge dingen er waren aan het gebeuren buiten in de stad ......

Ik had gewoon echt veel inspiratie en kon niet wachten om het te posten ☺️😉

in hart en nieren (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu