Zat?

318 17 1
                                    

Jinne zit in de buggy en Jonas duwt haar. Mila loopt met haar handtas over haar rechterschouder. Mila ziet iemand lopen en roept :" Eva ?" Eva loopt er precies dronken bij en Mila ondersteunt haar. " wat is er Eva ?" Ze heeft een bloedneus en veel kleerscheuren. We nemen je mee naar de dokter. " Neen ! " roept ze. "Dan nemen we je mee naar  ons appartement" zegt Jonas.

Eva zit in de zetel, Mila kleed haar uit en doet haar een badjas aan. Jonas is Jinne in bed aan het steken want het is al 20 uur.  Jonas maakt een thee voor Eva en Mila. Ze zitten samen in de zetel." Wat is er gebeurt ?" Vraagt Mila. " ik weet het niet , ik was in het café en ik dronk iets maar daarna weet ik niets meer ." Zegt Eva traag. Jonas geeft hen de thee. Mila bedankt hem met een glimlach. Na een halfuur komt Eva haar vader haar halen.

Mila kust Jonas. " morgen avond moet ik weer naar het hotel ." Zegt ze sip. "Laten we dan genieten van deze nacht" zegt Jonas hij pakt haar op en smijt haar in bed. Ze genieten van elkaar met niet teveel kleren aan. Jinne is zeker drie keer wakker geworden in de nacht , ze weent. Jonas wordt er wakker van en besluit om Mila te laten slapen. Hij gaat haar troosten. Maar dan wat is er met Jinne ?

Jimmy en Charlie en liggen samen in bed. De twee kleintjes slapen en ze knuffelen. Knuffelen gaat over naar kussen en als Charlie verder wil. Duwt Jimmy haar weg niet. Charlie schrikt. " liever niet nu sorry" zegt hij. Hij draait hem om en gaat slapen en dan Charlie ook. Ze kan niet slapen, want ze snapte hem niet .

in hart en nieren (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu