"Papa" zegt Jinne met haar zachte beginnende stem. Mila haar mond staat wagenwijd open. Ze kietelt haar dochter en zegt:" ja we gaan naar papa" Mila lacht en pakt haar gsm ze filmt hoe Jinne half staat te springen en "papa" roept en zachtjes klapt in haar handen. Mila wordt er super gelukkig van. Ze stuurt de video naar Tori, Manuel en Jonas.
'Super schattig net haar mama 'stuurt Manuel
'Ohnnn wat een lief meisje x' stuurt Tori
Jonas is de enigste die nog niet heeft gereageerd maar die is ook aan het repeteren. Mila zet Jinne vast in de auto, klikt haar stevig vast , legt de bagages op de achterbank en vertrekt naar Nederland. Jinne slaapt weer heel diep, zoals een roosje , Mila denkt:" het is net haar vader als ze slaapt."
Niet veel langer dan twee uur rijden ze erover. Ze komen aan in de expo hal en gaan naar binnen. Na twee expo hallen door te wandelen valt Jinne. Mila wil haar oppakken maar dat wil Jinne niet , ze wil zelf stappen. Na de derde komen ze aan , achter heel erg hoge doeken staat een podium met vele acteurs. De meeste zijn iets aan het drinken, water natuurlijk. Zeker twintig mensen bouwen een tribune op. Het wordt een arena spektakel en met het woord spektakel hebben ze niet overdreven.
Jinne loopt zo snel mogelijk op het podium en zoekt haar papa. Mila kijkt haar lachend achterna en geniet van het plezier van haar dochter. "Papa" weergalmt het luid in de hal. Jonas begint licht uit zijn ogen te tranen terwijl zijn dochter net voor zijn voeten op haar achterwerk valt. Hij pakt haar met alle liefde op en knuffelt haar. Één dag is hij weg, 24 uur en de vrouwen kunnen al niet zonder hem. Jonas stapt van het podium. " wat was dat ?" Vraagt hij aan Mila ." Papa" zegt jinne weer.
Jonas komt dichter bij Mila em kust haar. Jinne duwt tegen haar mama en zegt :" papa" Mila moet lachen en pakt Jinne uit Jonas' armen. " moet je nog lang repeteren " vraagt Mila. " ja " zegt hij droevig maar eigenlijk goed gespeeld. Mila zegt:" jammer Hoelang nog " en haar blij zakt. " nog drie weken" grapt Jonas. Mila slaat hem lief op zijn rechterschouder en kust hem dan weer zacht. " voor vandaag ben ik klaar" zegt hij en ze verlaten met zen drieën de expo.
Mila en Jonas lopen hand in hand door de grote straten van het stad. Mila loopt dicht teen hem aan. Op Jonas zijn rug ligt Jinne in een draagdoek te slapen. Jonas had daarnet nog zitten sukkelen om Jinne op zijn rug te krijgen. Mila kust haar vriend op zijn onderkaak. Jonas lacht terug, woorden zijn niet nodig om hun liefde te tonen door te handelingen is het zo te zien. ze stoppen een beetje verder bij een terrasje. Ze zetten zich naast elkaar en Jinne in een babystoel voor hun. Mila heeft een baby voeding potje in haar tas en laat het opwarmen in de micro golfoven binnen. Jinne geniet met volle teugen van haar Eten het zit overal over haar gezicht. Jonas geniet van een pintje dat was ook al lang geleden. Mila zit met een glaasje rode wijn in haar handen. " Jinne het eten is voor in jouw mond" zegt Jonas lachend hij maakt ook handelingen hoe hij het zou doen. Mila lacht zacht. Ze zitten bijna alleen op het terras want zo warm is het niet. Jonas ziet Ook dat Mila het niet zo warm heeft en daarom schenkt hij ,als een echte gentlemen, zijn jas aan Mila. Hij krijgt een kusje van zijn vrouw terug. Mila streelt zijn rechterwang en geeft haar hand dan terug aan zijn hand.
Niet veel later komen ze iemand tegen die ze niet verwachte ....
Reactie is liefde x
JE LEEST
in hart en nieren (voltooid)
Fanfiction#2 fanfictie op 11/1/18 Het vierde seizoen is gedaan maar hun leven gaat verder volg in mijn verhaal het leven van Mila ,Jonas ,Jimmy,Charlie en Alex . Volg verder mijn visie op hun verhaal. Jila komt zeer veel aan bod naar eigenlijk ook een beetje...