Aangenaam bezoek

378 17 1
                                    

Het bezoekuur is gedaan dus Jonas verveeld zich alleen. Ineens wordt er op de deur geklopt . 'Ja ' zegt Jonas verveelt . Er doet iemand de deur open en komt binnen, het is een prachtige vrouw die hem zoveel al geholpen heeft.

'Dag dokter Onners ' zegt Jonas vriendelijk. Hij zou nooit op haar verliefd kunnen zijn ze was een beetje te oud en alles was bijna fake maar knap was ze wel en dat wist Mila maar al te goed. 'Hoe gaat het meneer Van Loo' vraagt ze terwijl ze het deken van zijn been doet. Hij ziet een grote snede in zijn been. 'Goed ' zegt Hij. Ze zegt:' u hebt veel geluk gehad, we hebben direct kunnen opereren samen met de andere dokters van de andere afdelingen en alles komt goed.' 'Ga ik lang moeten revalideren ?' Vraagt Jonas. 'We hebben het eens bekeken en morgen gaan we proberen terug om u te laten stappen met een brace en u gaat wel nog twee weken geen gevoel hebben bij de snede en tot 4 centimeter er rond.' 'Dus al bij al valt het mee?'vraagt Jonas . 'Ja meneer met een weekje om te leren stappen zal u voor de rest er van af zijn behalve het litteken dat zal deels blijven.' Jonas was opgelucht en vroeg nog rap voordat ze weg ging:' wanneer mag ik naar huis.' ' we houden u nog zeker tot morgen na het stappen, dat zal zeker pas om 16 uur zijn.' Jonas keek een beetje neergeslagen maar al bij al was het goed nieuws.

Een uurtje later werd er weer op de deur geklopt het was Mila. Het bezoekuur was gedaan maar familie mag altijd blijven. ' Heey reus' zei ze schattig en ze kwam naast hem op bed zitten. ' Heey liefje hoe is het met Jinne?' Ze kussen elkaar eerst en dan zegt Mila :' ze is nu bij je moeder maar alles is goed en bij jou ?'' Morgen mag ik waarschijnlijk naar huis rond zestien uur' Mila springt een gat in de lucht en kust hem met tong en alles. Ze pakt zijn hand en legt die op haar linkerborst. Jonas verschiet , haar borsten waren nog nooit zo opgezwollen maar hij genoot er wel van. Ze bleven zo een tijdje doorgaan totdat er op de deur werd geklopt.....

in hart en nieren (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu