•weg?!•

256 17 5
                                    

"Jonas we kunnen praten" zegt ze rap. Ze loopt wat naar hem toe en haar ogen worden vochtiger. Ze wil hem vast nemen maar hij zet een stap naar achter. " ik kan dit niet Mila" zegt hij ongelukkig. "we kunnen er aan werken" zegt Mila wenend. "Neen Mila laat het gewoon" zegt hij, de tranen spatten ook in zijn ogen. "Heeft Brandon gelijk gehad , wil je meer dan mij?" Vraagt ze nog altijd wenend. Hij stapt dichter naar haar. "Neen Mila , ik zal je altijd graag zien, dat zal
Nooit veranderen " zegt hij ontroerd en hij kust haar op haar lippen. "Vergeef me Jonas , ik zie je graag"

"Ik hoop dat ik ooit rust in men hart kan vinden en dat jij het weer helemaal kan innemen , maar nu gaat dat niet" zegt hij. Hij pakt zijn valies en verlaat het appartement.

Na een tijdje belt Mila  Charlie op.

c: wat is er ?
M: hij heeft me verlaten
C: ik kom af !

Charlie zit Mila te troosten na dat ze haar verhaal deed. Ze belt ook Jimmy op of hij niet kan praten met Jonas. Jonas is nu bij zijn moeder. "Jongen, je kan haar niet missen" zegt ze. "Mama nu gaat het niet , nu niet" zegt hij boos. Hij loopt naar zijn kamer en valt al wenend in slaap. Tori komt naar mila . Ze doet de deur open en ze moet direct wenen. Tori sluit mila in haar armen en gaat ermee op de bank zitten. Ze praten en ze blijft bij mila om haar te kalmeren. Mila slaapt nu ook na een paar kalmeer pillen. Jinne is bij Charlie en Jimmy want Mila kan het niet aan.

Jonas wordt wakker en gaat naar beneden . De tranen staan nog in zijn ogen hij wil haar niet kwijt maar toch ze deed hem zo pijn. Hij heeft drie gemiste oproepen van Jimmy en twee van Charlie en natuurlijk nog een tiental van Mila. Hij zoekt zijn moeder maar op het eerste gezicht is ze er niet. 'Misschien is ze bij Manuel.' Denkt hij.

Mila wordt wakker en ziet dat Tori al een ontbijt heeft gemaakt en Haar vader is er ook. " dag liefje " zegt haar vader en ze schenkt hem een glimlach. Ze schuift erbij aan tafel en eet een ontbijt. Ze krijgt niet veel binnen. "Meisje je moet eten " zegt hij. Maar ze kan het niet.

Ze stapt naar de badkamer. Na een kwartier is ze niet klaar , wat normaal kan zijn maar het is toch raar. Manuel laat jet maar zitten. "Is ze daar niet al lang ?" Vraagt Tori. " ik ga eens kijken" zegt Manuel. Hij opent de deur ......

in hart en nieren (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu