Jonas wordt aan tafel geroepen maar hij geraakt er niet. Er is een redelijk groot obstakel. Het obstakel heet : Mila Santiago. Ze gaat maar niet van zijn schoot en blijft hem plagen. ' ik kom' roept hij naar de rest. Hij legt zijn twee handen op haar wangen en gaat zachtjes met getuite lippen naar haar lippen. Ze kijkt uit naar de kus dus gaat ontspannen zitten en sluit har ogen . Jonas pakt rap haar armen vast en trekt haar van hem af. Hij loopt rap naar de tafel waar hij aanschuift voor het eten. Hij wordt gevolgd door de geschrokken en teleurgestelde Mila, maar ze kan hem niet inhalen. Mila zet haar naast Jonas maar kijkt boos gespeeld naar hem.
Na het eten gaan de jongens afwassen. Charlie en Mila zitten in de zetel op de gsm van Charlie aan het kijken naar kinderfoto's van hun drie kleine mormels. Jonas wordt ineens gebeld door een anoniem nummer.
De meisjes smelten bij de foto's van hun kindjes. Ze zijn net twee ijsjes op een warme zomerdag in een ander land want België of Nederland wordt nu niet zo warm in de zomer. Mila zegt :' het zijn toch schatjes.' Charlie kan dat alleen bevestigen door een liefdevolle knik naar haar beste vriendin. Terwijl Jonas nog staat te bellen in de gang, zijn de andere mannen bijna klaar met afwassen. Nog vijf borden , één pan en twee paren bestek. Jimmy heeft niet echt een volgorde tijdens het afwassen en Alex die ergert zich daaraan. Ook al is Alex niet de meest orde volle persoon. Jules droogt de laatste dingen af en stopt dan alles in de kast. Hij kust rap zijn lief in de nek en ineens verdwijnen ze. Jimmy is zijn handen nog aan het wassen. Daarna gaar hij naar de dames die hij een nagerecht schenkt.' Voor de dames een mouse van choco' zei Jimmy met een chice toon. Mila moest wat lachen en Charlie zei al lachend :' een chocomouse meneer ?' Hij kuste haar rap want de drang was maar al te groot. Ineens horen ze de deur open gaan en Jonas vertrekken .....
Korter stukje
JE LEEST
in hart en nieren (voltooid)
Fanfiction#2 fanfictie op 11/1/18 Het vierde seizoen is gedaan maar hun leven gaat verder volg in mijn verhaal het leven van Mila ,Jonas ,Jimmy,Charlie en Alex . Volg verder mijn visie op hun verhaal. Jila komt zeer veel aan bod naar eigenlijk ook een beetje...