2 dagen later
Jonas stond te wachten op Mila aan de parking. Ze kwam met alle spullen binnen in de auto. Jinne is bij Tori want ze wou haar kleinkind meenemen naar het strand. Ze hadden een weekend en dan moest Mila weer een week optreden. Dus die gingen ze een dag alleen besteden en een dag met drie. Ze kust hem rap op zen lippen. Dat had ze gemist. Ze leunt met haar hoofd op zijn schouder. " mag ik een kusje?" Vraagt ze zielig. Jonas kust haar . Ze vertrekken en gaan naar huis. Jonas zit te koken en zet alles op tafel, Mila komt voor hem zitten en eet mee. Spaghetti. Mila moet naar het toilet.Ze staat in het deurgat, ze fluit en Jonas kijkt op . Ze staat daar in het pikante setje dat hij haar kocht voor Valentijn. Ze heeft een fles champagne in haar linkerhand en loopt naar de slaapkamer. Jonas zit even stokstijf maar als hij beseft wat hij zag loopt hij zo snel mogelijk naar de kamer met als doel : dat setje niet te lang laten drukken op haar lijf.
S'morgens worden ze wakker , Jonas wordt gebeld. Na een gesprek van twee minuten legt hij af. Mila vraagt wie het was en Jonas zegt Jimmy. Mila gelooft het op een of andere manier niet, ze denkt dat er meer achter zit. Jonas gaat douchen en Mila checkt zijn gsm. Ze weet dat zijn code JILA eenderzijds een mix van hun namen maar ook die van zijn twee lievelingsvrouwen ,Jinne en Mila samen. Ze kijkt bij de oproepen, laatst gebeld :Jimmy . Ze zucht , hij had daarnet wel door dat ze het niet vertrouwde. Ze is zo boos op haarzelf : " waarom moet ik weer moeilijk doen, zelfs tegen men verloofde." Ze gaat naar de douche.
" zullen we anders water besparen?" Ze loopt de douche in en begint hem hevig te kussen. Hij duwt Mila met haar borstkas tegen de muur en duwt haar twee armen omhoog. Hij kust haar in de nek. Hij houd de twee armen vast aan de pols met een hand met de andere hand verkent hij haar lichaam.
Na de intense douche, gaat Jonas in een jeans broek op de zetel zitten. Mila volgt in een kleedje en gaat zitten op zijn schoot. " gaan we straks Jinne halen ?" Vraagt Mila . " zeker" zegt Jonas. Na een halfuur gaan ze Jinne halen , Mila pakt haar direct in de armen. Jonas gaat naar zijn moeder die hun allen iets aanbiedt om te drinken. Straks gaan ze met Charlie en Jimmy en hun kindjes wandelen in het park. Mila en Jonas verlaten het huis van Tori en gaan samen met Jinne naar het park. Ze wachten daar al op een dekentje. Ze gaan zitten met zen alleen en eten iets. Owen wandelt al traag en Hannelore haar eerste keer was gisteren gelukt. Jonas pakte Jinne en liet haar wandelen naar Mila. Mila moet lachen ." Goed zo meisje !" Zegt Mila . Haar eerste stapjes . Jonas liet Jinne vliegen in zijn armen. Mila is aan het genieten om haar liefdes te zien genieten. Jinne gaat daarna bloemetjes plukken samen met Hannelore. Een beetje verder van het dekentje.
Mila en Jonas wandelde terug naar huis en zagen iemand die ze niet hadden verwacht , zeker niet op deze manier...
Deze foto komt van JINSOGRAFIE zoek het maar eens op op twitter , Facebook of instagram
Alvast bedankt
JE LEEST
in hart en nieren (voltooid)
Fanfiction#2 fanfictie op 11/1/18 Het vierde seizoen is gedaan maar hun leven gaat verder volg in mijn verhaal het leven van Mila ,Jonas ,Jimmy,Charlie en Alex . Volg verder mijn visie op hun verhaal. Jila komt zeer veel aan bod naar eigenlijk ook een beetje...