Andere vriendjes ?'

409 16 1
                                    

het was Brandon, hij moest het zalige moment weer verpesten. Een beetje verder stond Eva die Jonas vroeg om naar haar te komen. Hij kust Mila op haar kruin en gaat dan naar Eva met zijn drankje. Mila ia aan het praten met Brandon dus is ze verast als Jonas haar ineens kust. Ze volgt Jonas en ziet dat hij maar even gaat . Ze draait haar om naar Charlie en Jimmy en zegt :" is die teef hier ook ?" Jimmy schrikt van het taalgebruik. Charlie knikt. " ze kwam voor het optreden eens hallo zeggen tegen Jonas." Zegt Charlie verder. Brandon doet een teken dat hij naar ergens anders gaat , zijn familie stond twee tafels verder. Mila zegt :" en jullie vertellen mij dit niet?" " dat is niet aan ons en Jonas zal het vergeten zijn" zegt Jimmy . Mila werpt een jaloerse blik naar Eva maar die kijkt niet ze is veel te hard bezig met Jonas rond haar vinger te winden.

Eva fluistert iets in zijn hoor en dan gaat het te ver. Mila gaat maar Jonas met een fake lachje. Ze pakt Jonas zijn arm vast en kust hem op de wang. " zullen we naar Jinne gaan ?" Vraagt ze. " wie is Jinne ? " vraagt Eva. Voor Jonas iets kan zeggen, zegt Mila :" onze dochter." Recht in Eva haar gezicht. Eva schrikt er een beetje van weg en ze gaat naar een andere tafel.

"Wat was dat nu ?" Vraagt Jonas.           " niets " zegt Mila. " een beetje jaloers ? " vraagt Jonas en ondertussen trekt hij Mila tegen zich aan met een hand op haar heup. Ze wil hem kussen maar hij doet niks. Ze wordt er zot van. Mila pakt Jonas mee naar haar loge  , zonder naar de vestiaire te gaan en ook niet langs Charlie en Jimmy. Ze begeleid hem binnen en zet hem op de stoel en doet de deur op slot.  Jonas snapt het niet . Mila draait haar om en laat haar kleed op de grond vallen. Een pikant setje komt te Voorschijn. Jonas zit met mond vol tanden. Mila zet haar op zijn schoot en kust hem in de nek. Hij wrijft met zijn handen over haar naakte rug. Een beetje naar boven en doet haar beha open. Mila gaat met haar handen tussen het kussen door onder zijn t-shirt ze trekt die uit. Zijn broek volgt ook rap en niet veel later wordt er liefde gemaakt.

Een half uur later doet Jonas zijn riem toe en zijn t-shirt aan. Mila heeft haar kleed aan. "Kan je die dichtdoen?" Vraagt ze Jonas. Jonas doet haar kleed dicht. Mila vindt haar slip niet meer. " weet jij mijn slip zijn ?" Vraagt ze. " neen " speelt Jonas zeer goed. Ze trapt erin. " we moeten wel door anders gaan ze iets vermoeden" zegt Jonas .

Met tegenzin gaat Mila ook mee. Ze gaan terug bij Charlie en Jimmy staan en die waren zelf daarnet de tijd uit het oog verloren in de auto. Ze bestelden nog iets om te drinken. Jonas moet heel de tijd denken dat Mila daar nu staat sliploos in haar kleedje. Het windt hem wel wat op. Hij tikt op haar schouder en toont de inhoud van zijn jaszak geniepig aan haar. Haar slipje zit erin. Ze kijkt gespeeld boos naar hem maar eigenlijk vindt ze het wel spannend. Twee uur later vol geflirt en gepraat gaan ze weg maar niet naar huis, op hotel. Charlie en Jimmy hadden een uur geleden al de babysit afgelost en Jinne bleef daar slapen.

Ze gaan na geen halfuur slapen. Vele kusjes later en vele mooie woordjes ...

in hart en nieren (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu