" wat doe jij hier ?" Vraagt Jonas Positief verrast. Mila kijkt raar ze herkent de man niet. "Ook lang geleden ze , maat " zegt de man tegen Jonas. Terwijl ze een korte knuffel geven. "Mila dit is Filip een jeugdvriend" zegt Jonas. Hij glimlacht naar Mila. " zet u erbij" zegt mila vriendelijk. " en dit is ?" Vraagt Filip terwijl hij Jinne wat kietelt. " dat is men dochter , Jinne" zegt Jonas. Filip zijn mond valt open. "De Jojo heeft nen kleine ?" Zegt Filip lachend. Mila moet lachen :" Jojo?" Ze kijkt recht naar Jonas die een beetje rood wordt.
" heeft hij dat nog niet vertelt ? Jojo toch !" Lacht Filip. " dat moet niet hoor " zegt Jonas beschaamt. Mila kust Jonas op zijn wang en sluit daarbij zijn oren met haar handen. " vertel maar" fluistert ze maar Filip maart Jonas heeft het toch gehoord. " dus als Jonas boos was op de lager school, vaak omdat hij eens een slecht punt had, dan liep hij altijd weg en zei hij :' ik kom niet meer terug, nooit meer' en toen kwam hij altijd terug zelf na vijf minuten meestal" vertelt Filip. Jonas zijn oren hadden alles gehoord en waren nu vrij. " komaan! " zegt Jonas."haha kleine Duts" zegt ze en ze kust hem rap. Jinne speelt met haar lepel.
Na een halfuur vol herinnering op halen. Gaat Filip weg en gaan Jonas en Mila samen met Jinne naar het restaurant, Mila heeft ergens gereserveerd. Jinne heeft al gegeten en Mila en Jonas delen een soort tapas en daarna een kleine fondue, Kaasfondue. " mmmm Dankje liefje " zegt Jonas en hij kust Mila op haar tedere roodgekleurde lippen.
Na het eten leggen ze Jinne in de hotelkamer in een plooibedje. Mila roept ineens vanuit de badkamer. " heb ik een bolletje " vraagt ze serieus als Jonas bij haar staat. Ze staat net onder de douche en Jonas zoekt tussen de borsten van Mila het bolletje dat zij denkt dat er is. " ik zie niks" zegt hij. "Maar ik wil wel wat zien" zegt ze als ze de douch aanzet boven zijn hoofd. Hij gilt maar ze willen niet dat Jinne wakker wordt dus Mila kust hem rap vol op de mond. Tijdens hun hevige tongzoen gaan alle kleren van Jonas uit. Na een hevige vrijpartij in de douche gaan ze slapen. Jonas ligt in zijn slaap short op zijn bed en Mila komt met haar negligé op zijn borstkas liggen. Ze genieten van elkaar. Jonas gaat met zijn hand door haar haren. "Ik zie je graag" zegt Jonas. Mila antwoordt met een kus op zijn dons zachte lippen. " onze dochter is zo een liefje , Dankje schat " zegt Jonas. Mila kijkt hem aan en zegt :" hoe bedoel je ?" " je hebt het goed gedaan het opvoeden, het dragen, ik ben zo blij met mijn vrouwen." Mila lacht :" ik ben ook blij met jullie en jij hebt geholpen aan dat mirakel he"
Hij heeft haar een nachtkus en ze gaan slapen.
JE LEEST
in hart en nieren (voltooid)
Fanfiction#2 fanfictie op 11/1/18 Het vierde seizoen is gedaan maar hun leven gaat verder volg in mijn verhaal het leven van Mila ,Jonas ,Jimmy,Charlie en Alex . Volg verder mijn visie op hun verhaal. Jila komt zeer veel aan bod naar eigenlijk ook een beetje...