Wie heeft op de deur geklopt ?

448 30 1
                                    

Ze herkennen de stem.... Jimmy zegt :'hallo.........BRANDON.' Wat kwam hij hier doen dacht Jonas, ze hadden elkaar al bijna 4 jaar niet meer gezien. 'Is Mila hier' vraagt Brandon. 'Ja ' roept Mila en ze rent naar de deur en geeft haar goede vriend een knuffel. Jonas kijkt neergeslagen, ze zijn toch nog niet de beste vrienden. 'Kunnen we ergens praten over gisteren .' Vraagt Brandon. 'Ja, Oke ' zegt ze stil. Ze gaat naar Jonas geeft hem een kus op zijn voorhoofd en gaat samen met Brandon naar haar appartement. Jimmy zegt 'zou jij niet meegaan, Jonas.' Hij denkt na en zegt dan na een poosje' neen ik moet tonen dat ik haar vertrouw.'

Na het diner gaat Jonas terug naar zijn appartement. Brandon is er nog dus hij gaat direct naar de badkamer naast hun slaapkamer. Zijn moeder is er even niet, weer weg met een vriendin. Paar seconden later staat Mila achter hem, ze neemt zijn heupen langs achter vast en kijkt langs de rechterkant mee in de spiegel. Jonas kijkt boos. 'Wat was er gisteren .' Ze liet hem los, hij draaide zich om en Mila zegt:' ik was gisteren bij hem even.' Jonas schrok 'waarom heb je het me niet vertelt ?' ' ik weet hoe droevig je dan bent en dat wou ik je niet aandoen .' Jonas liep verder de slaapkamer in. Mila liep achter hem aan en zei :' er is niets gebeurt we waren gewoon samen met Elis op café . 'Elis wie is dat ?' Vraagt Jonas . ' Brandons verloofde ' zegt ze vol passie. 'Brandons verloofde ?' 'Ja ' zei Mila en ze ging voor het bed staan . 'Dus ik heb je vanaf nu helemaal voor mij ?' Mila pakt Jonas vast en zegt 'al altijd zotteke.' Mila trekt Jonas mee op bed . Mila probeert Jonas hemd open te knopen maar Jonas haalt haar handen weg . Ze kijk verbaast 'nu niet' zegt hij. Ze is teleurgesteld. Jonas pakt Mila aan haar linkerhand vast en trekt haar mee naar beneden. Ze gaan naar de auto en rijden naar het strand. Op het strand blijven ze nog enkele uurtjes liggen. Totdat Mila een telefoontje krijgt ....

Reactie voor meer Posts !!

in hart en nieren (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu