10:44
Mila wordt Wakker in de armen van Jonas, die zijn rustig rond haar geklemd. Veel had ze niet geslapen wamt het was een hevige nacht geweest. Naast het bed staat een fles champagne en twee halfvolle glazen.(optimist 🤭😂) op de grond lagen er veel kleren. Heel ver haar kleed en zijn hemd en heel dichtbij hun ondergoed.Volgende week zouden ze vertrekken op huwelijksreis. Eerst naar Barcelona en dan verder naar de kust niet ver van Barcelona. Ze gingen een week want ze moesten Jinne achterlaten. Mila maakt zachtjes Jonas wakker. Ze bijt heel lief in zijn oor en fluistert :" goedemorgen mijn man." Jonas krijgt een glimlach op zijn gezicht. " dag mevrouw van Loo" zegt hij. Ze kust hem op zijn tedere lippen. Ze legt haar zachtjes op zijn blote borstkas. " liefje gaan we iets zoetig eten?" vraagt Jonas. Mila zegt :" wil je mij dan." Jonas lacht sarcastisch. "Neen we bestellen roomservice" zegt ze net als ze gaan kussen. Mika legt hem tijdens de kus op haar en wrijft in zijn haar . Hij geleid zijn handen van haar rug naar zijn kont. " Jonas ?!" Zegt ze. " ja liefje" zegt hij niets wetend. " kan je mijn achterwerk los laten, je weet het wel" zegt ze. Hij laat zijn handen van haar kont glijden. Nu kust ze hem nog één keer en daarna gaan ze hun aankleden om roomservice te bestellen.
Taartjes , pannenkoeken, koffie , thee ,boterbloemen , ei , ei met spek noem het maar op van ontbijt en ze hebben het. Voor mevrouw een ei met spek, een croissant en twee taartjes een met framboos en andere met aardbei en chocolade.
Jonas neemt een fruittaartje en een citroenthee en 2 pannenkoeken.Niet veel later komen ze met het ontbijt Mila heft haar zelf op en doet zo een teken naar Jonas dat hij moet open doen. Jonas doet de deur open en een sexy bedienster komt binnen en legt alles op de tafel. Jonas kijkt haar achter na met grote ogen. Mila kijkt boos maar Jonas heeft het nog niet opgemerkt. De bedienster genaamd Caitlyn knipoogt naar Jonas als ze de ruimte verlaat. Nu pas ziet Jonas Mila boos kijken. Hij springt op haar maar als hij haar wil kussen draait ze haar hoofd weg.
"Liefje er is toch maar een vrouw die telt voor mij, de geweldige moeder van men dochter en mijn vrouw" zegt Jonas lief terwijl hij haar hoofd draait naar zijn hoofd toe. Ze smelt weg van die woorden en nu wilt ze hem kussen maar net voor de kus trekt hij weg en vraagt geniepig :"ontbijten ?"
"Alleen als je me nu kust" zegt ze als ze haar handen op zijn wangen legt. Ze kussen zachtjes elkaar en Jonas pakt Mila op en pakt haar als een baby mee naar het ontbijt maar waar is het ontbijt? ........
Ben je eerder een Jonas of een Mila ontbijter ? X
JE LEEST
in hart en nieren (voltooid)
Fanfiction#2 fanfictie op 11/1/18 Het vierde seizoen is gedaan maar hun leven gaat verder volg in mijn verhaal het leven van Mila ,Jonas ,Jimmy,Charlie en Alex . Volg verder mijn visie op hun verhaal. Jila komt zeer veel aan bod naar eigenlijk ook een beetje...