JINNE

439 19 3
                                    

Laten we haar Jinne noemen.' Zegt Jonas. Mila bloost, hij weet hoeveel ze houdt van aparte namen omdat ze nooit zelf een had. 'Jaaa Jinne de perfecte naam.' Tori kwam ook binnen en kwam haar zoon een kis geven op zijn voorhoofd. 'Het is Jinne geworden mama' zegt Jonas fier. Tori lacht ze vindt het een wonderlijke naam. Tori verlaat de kamer na een halfuur en Mila en Jonas gaan slapen met hun handen op elkaar. In de ochtend komt de dokter Jinne brengen. Jonas pakt haar voor het eerst op en Mila neemt meteen foto's. Jonas moet bijna wenen van het wonder dat in zijn armen ligt. Mila legt haar gsm weer weg en komt dichter zitten ze kust ze allebei op het hoofd en daarna nog Jonas oo zijn lippen. Mila is zo blij met haar gezinnetje en Jonas ook. Tori komt langs en zegt:' straks mogen de dames naar huis .' Mila kijkt gelukkig maar zegt triest :' en Jonas ?' Tori zegt :'die moet zeker nog een nacht blijven voor observatie en om zijn brace te passen.'
Mila stelt haar recht uit haar bed en pakt haar kleren in. 'Ik kom zeker elke dag langs en vanavond ook nog eens.' Zegt ze als ze Jonas triest ziet staren naar haar.

Charlie kom ineens binnen met Hannelore, Mila is tenslotte de meter. Mila lacht naar Hannelore en pakt haar vast. Charlie wenst de ouders proficiat en zij wensen haar dat ook. Charlie pakt Jinne op vanuit Jonas zijn armen en vraagt :wat is deze schattige minibever haar naam?' Jonas antwoordt heel fier :' Jinne.' Charlie vindt de naam van haar metekind super. Charlie is al bijna twee dagen thuis met haar baby's en dat zie je aan haar wallen.

Een poosje later heeft Charlie afscheid genomen. Maar ook Mila nam afscheid van haar vriend. Tori had Jinne al mee. Mila ging bij Jonas staan en kust hem Vol op de mond. Hij pakt haar goed vast en kust haar terug. Mila kijkt liefdevol naar haar vriend en zegt :'ik zie je straks, geniet van je rust reusje .' Jonas zwaait naar haar en gooit een kusje . Mila stapt in de auto op de achterbank want Mila zit vooraan in haar maxi-cosi en Tori rijdt.

Jonas verveeld hem daar alleen in zijn kamer maar geluk komt er iemand op bezoek het is zijn eeuwige vol wallen beste vriend Jimmy. Ze lachen en praten wel twee uren totdat Jimmy worst weggestuurd omdat het bezoekuur is gedaan.

Wat vinden jullie van de naam JINNE? Snappen jullie de link! Weetje dat JINNE in het echt ook een naam is ? 7 Jinne's in heel België!!

Op 18 december hou ik een marathon zeker 5 delen op 1 dag in dit boek! Dus hou die dag maar vrij voor veel leesplezier !! X

in hart en nieren (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu