DOOD?!

385 20 0
                                    

Mila hoort de knallen maar al te goed. Ze heeft het gevoel dat alles in slow-motion gaat. Ramptoeristen lopen weg agenten lopen naar binnen en ambulanciers volgen hen. Tori is flauwgevallen , Mila schud haar wakker en doet een teken dat ze naar binnen gaat. Tori probeert haar tegen te houden maar ze is te suf. Er is bijna niemand meer rond het lint. Mila loopt en loopt tot dat Tori achter haar staat en haar tegenhoudt :' hij zou dat niet willen ' zegt ze in haar oor. Mila begint te wenen maar stopt met lopen. Ze weet dat Tori gelijk heeft. Ineens zakt Mila ineen , er komt allemaal water in haar broek en ze schrikt. Haar water is gebroken. Tori helpt Mila naar de dichtstbijzijnde ambulance waar er nog een ambulancier is. Ze leggen Mila op het bed en ze verkrampt van de pijn. De ambulancier zegt:'we vertrekken direct naar het ziekenhuis.' Maar Mila laat het niet toe al wenend zegt ze :' ik kan dit niet zonder Jonas.' En dan krijgt ze een wee. De ambulancier wik toch vertrekken maar Tori pakt zijn arm en zegt:' je hebt toch gehoord wat de vrouw zei.' De ambulancier komt bij Mila zitten en legt warme washandjes op haar hoofd om te kalmeren.

Ineens ziet Mila een brancard passeren voor haar. Het is een persoon in een lijkzak en ze begint te wenen. '-ahhh' schreeuw ze uit nog een wee ze volgen al veel sneller op elkaar. Mila doet haar ogen toe maar blijft wenen.

Tot ze ineens een bekende stem hoort. Brak zegt er iemand:'Mila, je kan het ' ze opent snel haar ogen en ziet haar Jonas voor de ambulance staan ondersteund door een verpleger aan zijn rechterkant . Ze weent van geluk. Hij probeert zo dicht mogelijk bij haar te komen en kust haar op het voorhoofd. Ze zegt :'ik dacht dat ik je kwijt was , doe nooit nog zoiets.' Ook al weet ze dat Jonas er niets kan aan doen. Hij zegt: 'belooft'

Mila schreeuw het uit een dokter die geen patiënt heeft komt kijken. Hij kijkt en ziet genoeg ontsluiting. ' Het baby'tje moet hier komen 'zegt hij
Jonas kalmeert Mila. Tori zit er ook bij naast Jonas maar ze raakt hem niet aan en ziet er lijkbleek uit en weent heel de tijd. Mila krijgt een nieuwe wee. Jonas ondersteunt haar en Mila perst.

Tien minuten later ziet de dokter het kopje al. 'Een laatste keer .' Zegt hij. Mila wordt er boos van en daarvan moet Jonas lachen. 'En ja persen ' roept de dokter tijdens de volgende wee. Ze horen een geluid van een wenend wezen, hun meisje is er. Mila kijkt naar Jonas , hij kust haar op haar bezweet hoofd en dan kijkt Mila naar haar dochter. Als ze terug wil kijken naar Jonas, ziet ze hem liggen op de grond. Een andere ambulance komt rap af en ze nemen hem mee. Tori weent en kijkt haar zoon achterna. Ook hun ambulance vertrekt naar het algemeen ziekenhuis.

Wat zou er met Jonas zijn? En wat wordt de naam van de baby? Komt het allemaal goed? Dat zien jullie donderdag xxxxx

in hart en nieren (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu