De ochtend komt op en Mila ligt met alleen een t-shirt van Jonas in bed. Ze voelt met haar linkerarm naast haar maar Jonas ligt niet meer naast haar. Ze zucht , ze weet dat hij weer naar Nederland is. Zaterdag is het de première nog vijf dagen zonder hem te zien en daarna twee weken dat hij niet naar huis komt. Ze weet wel dat hij er ook van afziet maar ja. Mila staat rap op en maakt haar klaar om naar het DAM te gaan.
Ding dong
De bel gaat. Mila doet de deur open en laat Charlie binnen. " wat is er ?" Vraagt ze. " hij is weer weg" zegt ze sip. Charlie wrijft over Mila haar rug. Ze had ondertussen wel al een broek en een eigen t-shirt aan. " meisje toch, zaterdag gaan we allemaal samen naar daar" zegt Charlie enthousiast. Mila pakt haar tas en ze vertrekken naar het DAM.
" waar is Jinne ?" Vraagt Charlie. "Die is van gisteren al bij Alex en Tori komt die daar ongeveer nu halen" zegt Mila. Ze komen aan aan het DAM en lopen naar binnen, al de leerlingen begroeten hen met een knikje of een simpele "goedendag mevrouw" hun wegen splitsen wat verder.
Na twee uur vol dansles heb ik een tussenuur . Ik besluit om even tot bij Tori te gaan en naar Jinne te gaan kijken. "Heey Mila" zegt Tori als Ze de deur voor Mila open doet. Ze begroeten elkaar met een kus en Jinne komt al aangelopen. Als Mila dat ziet pakt ze Jinne op en knuffelt ze haar zachtjes. " mama " roept Jinne en ze knuffelt haar mama terug. Ze stappen naar de living. Mila krijgt een drankje voor geschoteld en Jinne toont haar mama Alle dingen die ze al gemaakt heeft met de Duplo en playmobil.
Na een halfuur verlaat Mila huize Van Loo. Tori en Jinne zwaaien haar uit en ze gaat verder naar het DAM. Mila geeft weer twee uren dansles en dan wacht ze voor de acteer ruimte op Charlie. Charlie en Mila gaan het stad in en zoeken een plaatsje om te eten. "hier?" Vraagt Charlie terwijl ze wijst naar een brasserie. " goed voor mij" zegt Mila erop. " plaatsje voor twee" zegt Charlie. Ze eten samen en praten veel vier uren later gaan ze van het DAM naar huis. Charlie zwaait Mila uit als Mila haar appartement binnen stapt met Jinne op haar arm. Op de weg naar huis waren ze gestopt bij Tori om Jinne op te halen.
"Ga maar spelen" zegt Mila en ze kust Jinne nog een op haar kruin. Ze checkt maar weer eens haar gsm of Jonas nog niets heeft laten weten. Ze gaat naar de keuken met een teleurgestelde blik. Op de koelkast hangt een briefje. Ze leest het briefje
Heey liefje
Ik mis je ! Ik bek je vanavond want ik moet heel veel repeteren. In de frigo staat nog een cadotje voor je!
Ik hou van je
Xxx JonasZe moet glimlachen van zijn Post-it en doet uit grote nieuwsgierigheid de feigo open ....
JE LEEST
in hart en nieren (voltooid)
Fanfiction#2 fanfictie op 11/1/18 Het vierde seizoen is gedaan maar hun leven gaat verder volg in mijn verhaal het leven van Mila ,Jonas ,Jimmy,Charlie en Alex . Volg verder mijn visie op hun verhaal. Jila komt zeer veel aan bod naar eigenlijk ook een beetje...