Verstoord of gestoord ?

457 16 0
                                    

Tring tring
Mila zet haar recht en kijkt op haar gsm . Het is Charlie, Mila zucht ze had nu nog eens een romantisch momentje met haar lief en dat werd weer verstoord. 'Jaa 'zegt ze verveeld . Charlie antwoord met een wenende stem 'je moet me helpen , ik weet niet wat ik moet doen' 'rustig Charlie vertel me wat er is ' Jonas komt ook recht zitten '. 'Hij heeft .... hij heeft.... hij heeft ' Charlie start weer te wenen. Mila is nu wel nieuwsgierig en Jonas ook. 'Hij heeft me te huwelijk gevraagd en ik heb ja gezegd'' dat is geweldig ' zegt Mila dol enthousiast. 'Ben ik hier wel klaar voor? ' vraagt Charlie. 'Natuurlijk bever je houdt toch van hem' 'ja zeer veel'zegt Charlie. 'Ik zie je morgen, slaap er een nachtje over' en ze hangen op. Mila legt haar terug neer, nu op Jonas' borstkas. 'Ik hou van je 'zegt Jonas gemeend. 'Ik ook van jou' zegt Mila en ze kust hem . Na een halfuurtje keren ze terug naar huis.

De volgende dag zitten ze samen in de tourbus opweg naar een optreden. Charlie is terug gelukkig en showt haar ring aan iedereen, ze plant hem wel uit te doen net voor het optreden om het geheim te houden voor de fans. Mila legt haar hand op het been van Jonasen gaat wat leunen tegen hem, Jonas lacht naar haar. Ze hebben een top optreden, Mila had een foutje gemaakt maar de andere hebben het weggestoken en de fans hadden het bijna niet door.Bij de meet en Greet geeft stiekem Mila Jonas een kus is zen nek. Niemand heeft het gezien, gelukkig. Het is nog niet gedaan maar Jonas duwt Mila naar een plekje om de hoek waar ze alleen zijn. Hij kust haar passioneel. Pakt haar vast aan haar heupen.moeten wij niet verder gaan doen ' vraagt ze . 'Ik kon gewoon niet van je afblijven.' Zegt hij . 'Zou ik ook niet kunnen bij mezelf ' plaagt ze . 'Ja' zegt Jonas met een betreurd gezicht en loopt wat weg. Mila pakt rap zijn arm en trekt hem terug, ze kust hem terwijl ze haar handen om zijn gezicht legt.even later keren ze terug naar de rest .

Een half uur later is het gedaan ze gaan terug naar huis. Tori , Jonas zijn moeder zit in de living samen met een man te praten. Ze groeten elkaar en Tori laat de 45-jarige knappe man buiten. 'Wie was dat ' vraagt Jonas . 'Dat gaat je toch niet aan' zegt Mila .tori loopt verder terug naar de living . Jonas wilt haar volgen maar Mila trekt hem naar de badkamer. Ze zegt 'ga maar slapen kleintje' hij gaat droevig naar bed, maar is te moe om er tegenin te gaan. Mila gaat bij Tori zitten Tori zegt 'dankjewel he mar misschien moet ik het vertellen.' ' neen , PLIES als je het wil vertellen doe dat morgen, ik heb zin om hem te troosten met veel aandacht' zegt Mila verleidelijk. Tori moet lachen. 'Je weet hoe je ze moet behandelen, meisje' zegt Tori. Mila gaat naar haar kamer , kruipt bij Jonas en kust hem in zijn nek en op zijn lippen, Jonas antwoord de kus direct en zo begint Jonas haar weer te kussen op haar wangen en in haar nek. Jonas blijer ,Mila blij met dat extra aandacht.
Perfecte avond!

in hart en nieren (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu