Moet ik kiezen ?

378 19 4
                                    

Mila is thuis met Tori, terwijl ze Een telefoon krijgt.

P:Hallo mevrouw, spreek ik met de samenwonende van Jonas Van Loo?
M: ja daar spreekt u mee ?
P: ik ben commissaris Haens van de federale gerechtelijke politie Belgie. Zou u langs kunnen komen op het secretariaat in Antwerpen.
M: nu?
P: ja mevrouw het is nogal dringend.
M: Oke ik kom eraan
Mila is geschrokken en zegt tegen tori :'er is iets met Jonas, we moeten naar het politie bureau.'

Ze springen rap in de auto voor Mila gaat Tori veel te traag ook aal gaat ze sneller dan ze mag. Als ze toekomen bij het secretariaat en zich aanmelden Als familie van Van Loo, gaan ze direct naar het bureau. Als ze langs de verhoorkamers lopen zien ze allemaal mensen wenen jongere maar ook oudere. Mila vraagt haar af wat er toch gebeurt is, waarom ze zo geheimzinnig doen. De commissaris stelt zich recht als de vrouwen binnenkomen. Er staan zeker nog 10 andere agenten te kijken naar een bord en computer in de ruimte naast zich. Mila en tori gaan zitten. De man gaat ook zitten en zegt :' ik moet u met spijt meedelen dat u vriend en u zoon' eerst kijkt hij naar Mila en dan naar Tori. Mila begint nerveuzer te worden en buit op haar nagels, tori trekt Mila haar hand uit haar mond en houd het vast. Mila weet dat ze dit doet uit voorzorg voor de baby, het doet haar herinneren aan Jonas die doet dat ook altijd.

Ondertussen in het ziekenhuis is iedereen gelukkig voor Charlie en Jimmy. Jimmy zit met Owen op zijn schoot en de vader van Charlie heeft Hannelore vast. De moeder van Charlie brengt suikerbonen. Ze weet dat de meter dat meestal regelt maar Mila heeft wel andere dingen aan haar hoofd met haar eigen zwangerschap denkt Charlie. De moeder van Jimmy heeft toostjes mee met hagelslag en geeft iedereen eentje. Een beetje later komen de dokter de kindjes halen om hen terug te doen gaan slapen. Ze zijn nog wat zwak om te lang bij de ouders en grootouders te blijven zegt de kinderdokter.

Bij Mila gaat het er minder aan toe. De commissaris blijf maar rondom de pot draaien totdat hij zegt......

Nog een stukje omdat jullie de beste zijn. Ik heb een super toffe naam op het oog voor het Jila kindje 😱 maar het vervolg is voor donderdag xxx

in hart en nieren (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu