Het is Jinne ze sloeg met haar handjes op de tafel. Mila lachte met haar terwijl Jonas erbij aan tafel kwam zitten. Mila en Charlie gingen vandaag met de kindjes wandelen. Mila ging naar de keuken om een koffie voor Jonas. Ze zet het voor zijn neus en jonas glimlacht en kust haar. In de koffie is een hartje van melk. 'Ik ben blij dat je terug bent ' fluistert ze hem toe. Mila probeert hem te kussen maar Jinne verstoord haar momentje weer. Ze moeten weer lachen maar kussen toch.
Na een half uurtje gaat Mila weg eerst werken en dan wandelen. Mila zegt lief en uitdagend tegen Jonas:'niet overdoen he, ik hou je in de gaten.' Jonas lacht haar terug en doet alsof hij een hond is die gaat bijten. Mila lacht en geeft Jinne een kus op haar hoofdje.
Mila is een half uurtje weg en Jonas pakt Jinne naar haar speelparkje en hij gaat erbij zitten. Hij geniet ervan om zijn dochter de dingen te zien ontdekken. Jimmy komt langs samen met zijn twee kleine kindjes ze zitten nu met drie in het kleine parkje en de papa's waken. Jonas weet het niet maar eigenlijk heeft Mila Jimmy als geheime wapen ingezet om hem te controleren. Jonas zegt :'ik ga even naar het toilet, let jij ook even op Jinne' Jimmy antwoordt met een knikje.
Jimmy vindt dat die toiletbeurt lang duurt maar hij trekt zijn vriend niet in twijfel. Mila is nu al bijna twee uur weg en ze zou bijna terug moeten zijn dacht Jimmy. Jimmy had gelijk Mila kwam een paar minuten later binnen. Ze vroeg direct:'waar is hij?' Jimmy wijst naar het toilet:'wel al een halfuur ofzo.' Mila draait met haar prachtige ogen, zet haar tas op de grond en loopt naar de logeerkamer , daar ziet ze Jonas.
Ze gaat boos achter hem staan en zegt :'awel?!' Jonas kijkt achter hem en stopt rap de loopband. Hij is helemaal aan het zweten. Mila loopt boos weg en Jonas volgt haar. Ze komen aan in de slaapkamer:'sorry maar ik kan niet gewoon niks doen' zegt hij terwijl hij hem zet op het bed. 'Je moet het rustig aam doen' zegt ze half wenend half boos. 'Ik weet het' zegt hij met een bedroeft gezicht. 'Maar ik wil gewoon voor Jinne kunnen zorgen en voor u' zegt hij terwijl Mila haar dicht bij hem zit. 'Ik weet dat toch, maar het beste dat je kan doen om er voor ons te zijn is gewoon juist genezen' Mila struikelde over haar woorden want ze wou eigenlijk rap genezen zeggen maar ja dan ging hij weer wat uitsteken. Ze kussen zachtjes en Mila plaatst haar met haar benen over hem. Ze zit op haar knieën met Jonas zijn benen tussen de hare. Ze kussen lang en hevig maar dan verbreekt iemand het moment....
Het is Jinne weer maar nu is ze niet alleen de drie musketiers storen hun momentje ik koor. Mila gaat af Jonas en hij kijkt sip. Ze bijt op haar lip en dat maakt hem helemaal zot. Jimmy pakt Owen en Mila zit bij Jinne en Hannelore op de speelmat.
5 delen vandaag online.
Reactie = verder gaan met het boek !
JE LEEST
in hart en nieren (voltooid)
Fanfiction#2 fanfictie op 11/1/18 Het vierde seizoen is gedaan maar hun leven gaat verder volg in mijn verhaal het leven van Mila ,Jonas ,Jimmy,Charlie en Alex . Volg verder mijn visie op hun verhaal. Jila komt zeer veel aan bod naar eigenlijk ook een beetje...