Dancing queen

363 22 1
                                    

Het is zeven uur en veertien.Mila gaat eerst naar Jinne. Jonas slaapt want ze zijn pas een uur geleden gaan slapen. Ze waren al blij dat Jinne hun niet had verstoord deze nacht. Vandaag gingen ze verder de doortocht plannen. Want met Jinne is het niet gemakkelijk , ze moet ergens naar toe kunnen gaan. Ze dachten direct aan hun ouders die ze straks zouden bellen. Mila maakt Jinne klaar en geeft haar eten. Ze voelt ineens twee handen op haar heupen en lippen in haar nek die haar zeker drie keer zacht kussen. Mila draait haar om en pakt hem ook vast en kust hem .

Hij zet de radio aan het liedje " what's love got to do with it " Jonas gaat helemaal los en zingt mee. Zo luid als het maar kan. Mila geniet van zijn optreden, ze blijft heel de tijd kijken. Jinne zit te swingen in haar stoel en Jonas zegt :" ze begint al op haar mama te trekken." Mila swingt nu ook mee en Jinne lacht. " maar die koppigheid heeft ze wel van u" zegt Mila plagend. Hij komt naar haar heft haar op. Mila stribbelt tegen. Hij smijt haar op de zetel en hij valt mee op haar en ze kussen. Heviger en heviger. Jinne laat iets vallen , ze staan rap op en zien dat ze tijdens het dansen haar bord op de grond heeft gesmeten.

Ze gaan in de keuken van alles wat gaan halen on het op te kuisen. Mila kust Jonas en zegt :" ik zie je graag Jonas." Hij knikt en zegt :" ik zie mij ook graag "en hij kijkt in de oven die als spiegel kan dienen. Mila port hem en ze kussen. " neen , ik zie je ook graag Lieverd." Zegt hij oprecht.

Na een halfuur beginnen Ze met plannen te maken voor hun doortocht. Jinne mag bij Tori een hele week in de paasvakantie terwijl zij gaan cruisen met de motors. Er wordt aangebeld . Jonas doet open :" Heey Alex , slecht slapen?" Hij heeft gigantische wallen. Alex loopt naar de living waar Mila zit. " ja hoe zou het komen" hij kijkt naar het koppel recht voor hem en Mila kijkt raar op , ze snapt het niet. " leuk dat jullie liefde willen maken maar dat mag iets stiller." Jonas vlucht uit de gênante situatie en gaat naar de keuken on drinken te halen. Mila bloost " we zullen er de volgende keer aan denken, sorry." Nu zegt hij heel zacht " hij was precies wel goed bezig af te leiden uit uw geschreeuw." Mila haar mond valt open. " Waaaaaat , Alex nu ga je te ver komaan dat is privé!" Alex verontschuldig hem en geeft een kusje aan Jinne die in haar park ligt. " tot de volgende " zegt Alex als hij het appartement verlaat. Jonas komt terug en krijgt de slappe lach en Mila ook.

Jinne is deuk bezig in gaar parkje en met alle geluidjes muziek aan het maken:" Mila onze dancing queen is weer bezig " ze knuffelen elkaar zacht van geluk met elkaar maar ook met Jinne.

Niet iedereen zal die deeltje goed vinden ik snap het als sommige mensen daar niet mee bezig zijn maar Jonas en Mila zijn ook maar (fictieve) mensen
Xx

in hart en nieren (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu