Mila slikt luid. De man is ..... Een agent. "Heey Manu" zegt hij. Manuel en de man knuffelen mannelijk (🙃)
Maar hij is niet alleen. "Ik heb iemand meegebracht" zegt de man. "Jonas!" Roept Mila luidkeels. Er komen tranen van geluk en Jonas komt naar haar. Ze kussen vol liefde. Mila pakt zijn wangen vast en gaat door zijn haren. Ze wil hem niet loslaten en zijn lippen ook niet meer missen. Jonas pakt haar hand vast en als de kus stopt kust hij haar hand eens. Ze zet haar recht op het bed en vraagt:"hoe ben je vrij gekomen?" "Ik had een alibi zo simpel is het" zegt hij. Ze lacht en kust hem op zijn zachte maar koude lippen. Ze staren in elkanders ogen en kussen dan weer.Jonas bedankt Manuel en de agent, die net gaan vertrekken. Tori kust Mila op haar kruin en dan haar zoon. "Dag mama" zegt hij. En zij zwaait hem uit. Mila schuift op en doet zo een teken dat Jonas erbij moet komen liggen. Hij legt hem ernaast en Mila laat haar insluiten in zijn stevige beschermende armen. Ze duwt haar zo dicht mogelijk tegen hem aan. "Ik heb je gemist"zegt ze. "Ik jou ook" zegt hij en hij kust haar in haar nek. "Ahhh stop" zegt ze genietend. Ze lacht het uit. Mila pakt zijn handen en zegt:"waar was je nou eigenlijk?" "Geheimpje" zegt hij. "Komaan" begint ze te zeuren. "Neen het is een geheim" zegt hij. Ze legt zijn handen op haar borsten en zegt geniepig :"zeker dat je het geheim wil houden" ze wrijft ondertussen met zijn onder haar handen, samen onder haar t-shirt. Maar daar stopt ze net aan de overgang en ze kijkt hem doordringend aan. " Oke dan ik was met Jimmy gaan dansen"zegt hij. Ze laat zijn handen onder haar T-shirt glijden maar duwt ze dan rap weg. "Je liegt" roept ze. Hij begint te lachen. Ze draait haar om en dan komt er een verpleegkundige binnen. "Meneer u moet wel gaan" zegt ze zo vriendelijk mogelijk. "Oke" zegt hij.
Jonas stapt het bed uit en kust Mila op haar hoofd. "Laatste kans om me te kussen he" zegt hij en hij loopt weg. "Wacht "zegt Mila. Ze tuit haar lippen en hij komt haar nog een kus geven. Met een grote glimlach gaat ze in bed liggen. Hij verlaat de ruimte.
Jonas komt aan bij het appartementsgebouw en besluit om Jinne te gaan halen.
"Jonas? Je bent vrij" zegt Jimmy als Jonas aan de deur staat. "Natuurlijk ik ben onschuldig" zegt Jonas en hij geeft Jimmy een knuffel. "Kom binnen" zegt Jimmy. Charlie zit aan tafel en stelt haar ineens recht. "Jonas zo blij om je te zien , het spijt me van wat ik zei en dat ik je dan weg liet gaan en daardoor dat Mika alleen was en dat ze dan dacht..." ratelde Charlie door. Jonas geeft haar een knuffel en zegt:" het is niks" Charlie krijgt een glimlach op haar gezicht en beslist om een biertje voor de mannen te halen uit de keuken.
De mannen zitten in de zetel naar de voetbal te kijken met een pintje in hun hand. "Waar is Jinne?" Vraagt Jonas. "Hier papa" zegt Jinne die komt aangelopen in volle vreugde. "Dag meisje wat was je aan het doen?" Vraagt hij terwijl hij haar op zijn schoot zet. "Ik was met Hannelore en Owen met playmobile aam het spelen" zegt ze fier. "Ga maar weer spelen"zegt Jonas en hij zet haar van zijn schoot. De jongens kijken nog wat voetbal en daarna vertrekt Jonas met Jinne naar zijn appartement.
In Jinne haar kamer
"Papa ?" Vraagt ze. "Ja kleintje" zegt hij. "Gaan we een feestje doen als mama terug is morgen ?" Vraagt Jinne. "Goed idee Jinne als ze morgen mag naar huis komen zullen we een feestje doen! Maar nu eerst flink slapen " zegt hij. Ze kruipt onder haar deken en na een kus van haar papa belandt ze in dromenland.Living
Jonas plaatst hem in de zetel en doet wat hij het liefst doet naast alles wat hij met Jinne en Mila kan doen. Liedjes componeren. Hij pakt zijn gitaar en een paar noten volgen.Ik wil vrij zijn
Vrij bij jou
Als een vogel
Dicht bij jouHij schrijft de dingen die hij voelt. Hij wil echt vrij zijn niet in het gevang maar hij wil toch bij Mila zijn en ook bij Jinne.
Lees zeker ook men andere boeken xxx veel leesplezier
JE LEEST
in hart en nieren (voltooid)
Fanfiction#2 fanfictie op 11/1/18 Het vierde seizoen is gedaan maar hun leven gaat verder volg in mijn verhaal het leven van Mila ,Jonas ,Jimmy,Charlie en Alex . Volg verder mijn visie op hun verhaal. Jila komt zeer veel aan bod naar eigenlijk ook een beetje...