15:00
Mila en Jonas pakken de laatste dingen in in hun valiezen. " nog twee uren liefje" zegt Jonas terwijl hij zijn armen rond haar klemt. Hij duwt haar expres heel dicht tegen hem aan. Ze kussen rap en hun lippen staan ervan in extase. Ze branden maar zijn ook onderkoeld. Het vuur van de passie gemengd met het ijs van de lust. De lippen verlaten elkaar en Mila zegt:"gaan we naar de bar ?" Jonas knikt.
15:33
"Santé" zegt Mila en ze klinken met de glazen van hun cocktails tegen elkaar. Mila geniet van het uitzicht over de boot rand. Ze gaat toch de rust missen en natuurlijk de vele zalige momenten met Jonas maar Er zullen er nog wel wat komen. "Waar droom je over ?" Merkt Jonas op. "Gewoon van alles" zegt ze vaag. Na het drankje maken ze nog een wandeling over het hoofd dek en dan vertrekken ze terug naar de kamer.
16:06
Jonas ligt voor de laatste keer op het bed en Mila leunt op hem. "Dankje liefje" zegt ze gelukkig. Ze draait haar om en ze kussen zacht. Het kussen evolueert naar een passionele tongzoen. Mila zit op Jonas en wrijft door het kussen over zijn naakt bloot overlijf. Zijn t shirt ligt naast het bed en dat is niet het enigste kledingstuk dag volgt.
17:00
De intercom luidt :" beste reizigers binnen tien minuten gaan we aanleggen aan Antwerpse haven. Vergeet uw sleutel niet terug de brengen naar de receptie en uw waardeborg op te halen, nig een prettige dag" Mila is haar aan het aankleden en Jonas is net klaar. Ze pakken de valiezen en vertrekken naar de receptie. Jonas brengt de sleutel terug binnen en ontvangt zijn waardebord van twintig euro terug. "Straks zien we onze dochter" zegt Mila opgewonden. "Ja eindelijk" zegt hij. Ze zetten hun in de lobby , in een van de rode zetels. Mila dicht tegen Jonas en haar benen gekruist. Ze genieten nog even van de rust en dan legt de boot zich aan.
17:18
Ze stappen uit de boot met alle bagages en zien direct Tori hevig zwaaien. Manuel staat ernaast met de dolgelukkige Jinne op zijn arm. Ze lopen er direct naar toe en Mila pakt haar dochter direct vast. Jonas kust zijn dochter op haar kruin en gaat dan eerst Tori en Manuel begroeten. Nu pakt hij Jinne op en draait ermee in het rond. " waaaaaa" roept hij. Jinne lacht constant. Mila pakt Jinne terug over en Jonas pakt zijn bagages. Mila haar bagages worden gedragen door haar vader.
18:00
Ze zijn thuis in het appartement. Morgen zouden ze gaan eten met derest van de Ghost rockers plus kinderen. Dat vond Jinne altijd leuk. Hannelore en Owen zijn haar echte maatjes. Bij Alex en Jules was er ook een onderweg van hun leeftijd dus dat is ook super. Zij gingen voor pleegzorg en dat vinden de andere Ghost rockers zeer mooi van hen. Ze wisten al dat het een meisje ging worden en dat ze iets ouder was , maximum twee manden, dan Jinne. Owen was niet blij, weer een meisje maar ooit zal hij het wel weten appreciëren. Jinne speelt met Jonas terwijl ze samen in bad zitten. Ze hebben zo allemaal badverf en speeltjes voor in bad. "Plop" zegt Jinne terwijl ze naar een poppetje van een kabouter wijst. " ja plop " zegt Jonas.
18:28
" jullie mogen dan eens uit bad komen he " zegt Mila terwijl ze naast het bad staat. "Neen" zegt Jinne boos. "Jowel we gaan eten" zegt Mila. " neen" zegt Jinne weer. "Bad is niet meer leuk" zegt Mila hopeloos." Bad wel leuk" zegt Jinne boos. "Neen" zegt Mila. " Jowel eh papa badje wel leuke" zegt ze terwijl ze naar Jonas kijkt. Mila werpt hem ook ene blik van -werk mee- " bad is leuk maar eten ook , dus we kunnen morgen weer in bad "zegt Jonas. " Okjee" zegt Jinne en ze heft haar armen omhoog zodat haar mama haar uit bad kan tillen. Mila pakt haar op, droogt haar wat af en doet dan haar badjas van winnie de pooh aan. Ze zet Jinne in de zetel en laat haar TV kijken. Jonas volgt hen niet veel later maar doet eerst zijn pyjama aan. Mila maakt boterhammen voor Jinne en brengt ze naar haar dochter. " hier meisje" zegt ze terwijl ze het plankje met boterhammen op Jinne haar schoot legt. Ze kust haar op haar kruin en vertrekt dan weer naar de keuken om boterhammen voor haarzelf en Jonas te maken.
19:2o
" Ik leg haar in haar bed" zegt Jonas terwijl hij wijst naar de al slapende Jinne. Ze ligt daar zo lief in de zetel. Jonas tilt haar op en legt haar in haar bed, daarna volgt een nachtkus op haar kruin en vervolgens verlaat hij haar kamer. Jonas plaatst hem weer in de zetel en kijkt met Mila nog een Amerikaanse sitcom.
21:00
" ik ga slapen , ban wat moe" zegt Jonas nadat hij Mila op haar kruin kust. Mila pakt hem bij zijn t shirt en trekt hem nog eens dichterbij voor een kus op haar lippen. " Slaapwel lief" zegt ze. Hij zwaait en gooit nog een kus en valt daarna als een blok in slaap. Mila krijgt telefoon en ze denkt:' wie belt er nu nog zo laat'
Ze opent haar gsm en ziet een naam verschijnen.Jonas ❤️
Ze snapt er niets van. Haar lief slaapt net ....
JE LEEST
in hart en nieren (voltooid)
Fanfiction#2 fanfictie op 11/1/18 Het vierde seizoen is gedaan maar hun leven gaat verder volg in mijn verhaal het leven van Mila ,Jonas ,Jimmy,Charlie en Alex . Volg verder mijn visie op hun verhaal. Jila komt zeer veel aan bod naar eigenlijk ook een beetje...