No zatiaľ ešte nevedela čo sa stane, keď bude inšpekcia ukončená a keď možno aj nájdu zradcu, aj keď to nevyzeralo tak, že by v tejto veci nejako výrazne pokročili, od toho posledného incidentu sa nič nestalo a nikomu
ani nebola dokázaná priama súvislosť s týmito udalosťami. Lia odvtedy stretla viac ľudí než takmer za celé svoje pôsobenie na akadémii, každého práve teraz zaujímali výsledky inšpekcie, o ktorých však nemala ani len páru, lebo veliteľ Ren si všetko čo sa týkalo toho nechával pre seba a nerobil si ani len žiadne poznámky.
Táto otázka však padala každú chvíľu a dokonca aj jej priatelia túžili po novinkách.
Táto otázka však padala každú chvíľu a dokonca aj jej priatelia túžili po novinkách. Párkrát im už povedala, že nič nevie, aspoň nič čo by sa týkalo oficiálneho hodnotenia a bola rada, že na túto tému aspoň nevznikali žiadne ďalšie komentáre.
Svojím spôsobom uvažovala aj o tom, akoby sa prípadne mohla aj ... tušila, že Najvyšší vodca im neporadil niečo tak... povedzme, že neštandardné, keby na to nemal aj iné dôvody než to, aby vzájomne jeden druhému nebolo prekážkou a skutočne nevedela či chce, aby...
Zbaviť sa toho spojenia však bolo nebezpečné obzvlášť teraz a ona netúžila po žiadnych ďalších komplikáciách.
Možno ho zastavila v niečom, čo by urobil, keby sa mu nepostavila do cesty, mohla len dúfať, že sa jej za to opäť nebude chcieť pomstiť.
A dúfať, že by sa všetko len tak mohlo vyriešiť v jej prospech, to by už skutočne, asi...
Mala v úmysle si ešte dať čaj a možno trochu vyskúšať nervy pilotov, tým že predsa len niečo naznačí, aby sa zas niektorí pre zmenu nepúšťali do Flo.
Ona to mala teraz v mnohom ťažšie než Lia, keďže nemala žiadne možnosti obrany, iba mlčanie, v podstate urobila tú jedinú vec, ktorú urobiť mohla, nenapísala mu viac ani len slovo... a dúfala, že ho to časom omrzí.
Skutočne jej veľmi držala palce, aby tomu tak bolo za predpokladu, že skutočne nemá oňho záujem ako o muža.
Chlapci to však zistili, keď si všimli, že si neberie zo sebou komunikátor a celkom náhodne vraj prišla jedna správa, odvtedy, keďže Hux bol preč a nebáli sa ho tak veľmi ako Rena, sem-tam prehodili nejakú poznámku o ňom.
No nestihla nič urobiť, ani si dať ten svoj obľúbený čaj, obzvlášť preto, že tie dvere sa zrazu otvorili, dvere na ich hlavnej bunke, ktoré boli zatvorené na kód. A odhlučnené, ako to už býva počas učenia a podobných ... ehm...
Divoké párty, ktoré budú nasledovať potom, Lia nechcela ani komentovať, ona mala nateraz voľný výber predmetov, takže tento semester bola dosť lenivá a skúšky si dala len tri aj tie mala rozdelené až tak približne o mesiac, lebo ešte nevedela na čo presne sa chce špecializovať. Mala ešte takpovediac čas, niežeby bolo aj to úplnou výhodou...
Jej pozornosť však práve teraz bola sústredená na tie dvere a na možnosť, že im možno práve teraz prišla kontrola, keď tu majú všetko rozhádzané, totálny chaos a ani ona nemá v izbe všetko tak, akoby mala mať.
Dokonca dnes aj meditovala v celkom tom chaose a hádzala veci, do každého kto ju vyrušil.
Preto teraz všetkých postihla dokonalá panika hlavne kvôli službe v kuchyni, po ktorej kvôli muničnom nikto neslúžil.
Museli by robiť aj čašníkov pre učiteľskú časť. To by tiež teda nebolo práve najlepšie, vzhľadom na isté...
Flo pustila knihu, Ghí tú svoju takmer zoštroval v rukách a Lia skutočne nevedela, čo má robiť ako prvé, či aspoň zhrabnúť tie vankúše, ktoré sa tu len tak ponevierali a skúsiť ich aspoň niekam...
Celková panika však výnimočne ustúpila pod vplyvom príchodu osoby, ktorú tu práve teraz nečakali, lebo sama Lia, povedala, že by mala byť ešte preč, takpovediac v nedohľadne a mimo jej kompetencií.
Tak ako počas tých troch dní, kedy bola inšpekcia prerušená a toto bol už takmer štvrtý alebo piaty, nebola si istá, prestala počítať, keď...
„Dobrý večer, pane..." pozdravili všetci takmer ako jeden zabehnutý celok.
„Dobrý večer..." odvetil hlasom, ktorý... akoby snáď bol skôr kliatbou, než...
„Pane, stalo sa niečo?"
Odvážila sa prehovoriť ako prvá a bolo to dosť ťažké, lebo Kylo Ren na nich všetkých hľadel, akoby sa dopustili prinajmenšom...
„Áno, stalo... Stalo sa niečo, čo mi budeš musieť vysvetliť..."
Srdce jej pokleslo. Prečo zas ona, čo také opäť urobila?
„Ja, pane?" neodvážila sa mu tykať, keď za ňou prišiel očividne hneď po misii a správal sa, akoby snáď...
Mal sa tam predsa ešte zdržať a inšpekciu podľa možnosti dokončiť neskôr, no on sa vrátil skôr než vôbec a ešte k tomu...
„Čo to má znamenať a kto to vôbec je..."
„Ja nerozumiem... o čom to hovoríte..." zbledla už tentoraz aj ona a rukou sa dotkla nuž miesta, kde mala svetelný meč, keďže to vyzeralo tak, že možno sa bude musieť odhaliť pred všetkými alebo tu zomrieť, že možno prišiel na spôsob, ako sa jej zbaviť aj tak, no to čo povedal sa s tým vôbec nestotožňovalo ale aj tak...
Videla ako zapol hlavnú obrazovku, ako prostredníctvom svojho komunikátora toho školského niečo zadal a zrazu tam bolo video.
Bola na ňom ona, ako sprievodkyňa mala aj iné povinnosti, okrem jeho sprevádzania, ušlo sa jej aj rozdávanie akýchsi propagačných letáčikov na jednu prednášku...
A práve počas neho, nuž... jeden chlapec ju pobozkal na líce a krátko objal, bolo to takmer pre ňu bezvýznamné gesto... bol to len taký okrajový známy, ktorého pozná aj M, občas s nimi bola von, ako kamaráti samozrejme... a teraz, keď bol po dlhšom čase opäť tu, lebo na istý čas prerušil školu ju skrátka pozdravil takýmto spôsobom, chvíľu spolu aj hovorili a pomáhal jej aj s letákmi, bola to mimoriadne nudná činnosť, tak predsa...
Keby šlo o niekoho iného, o jej obyčajného priateľa, ktorý by chcel vedieť niečo také, jej kamaráti by si ho začali doberať a už by praskali od smiechu, bavili by sa na tom ešte týždeň, ale teraz... dokonca aj Ghí zbledol a rozmýšľal, akoby sa mohol niekam nenápadne vytratiť, Flo len zdesene krútila hlavou...
„Teraz ti to už je jasné?" opýtal sa stále tým chladným tónom, ktorý akoby...
Kto by to bol povedal, že niečo také dajú do školských noviniek a že on ich bude sledovať aj na misii.
„Pane, ale to predsa... je to len jeden známy, ktorý..." nikdy predtým nemusela nikomu nič vysvetľovať a už vôbec nie...
Vzduch akoby sa hádam aj zachvel a pár vecí dopadlo na zem, akoby sa ich dotkla sila, Flo zdesene poskočila a stiahla sa ďalej dozadu, Ghí ju upokojujúco objal okolo pliec.
Mali by ísť, mali by sa čo najskôr dostať z jeho dosahu, no nevyzeralo to tak, že by túto vec chcel považovať za súkromnú záležitosť.
poznámka: žiarlivý Kylo, teda Lia to bude mať trošku ťažšie ho utíšiť a tak... :D
YOU ARE READING
Kadetka I. diel (dok)
Fanfictionliaren Kylo Ren je nútený zastupovať generála Huxa na inšpekcii v Akadémii. Lia je kadetka z nižšieho ročníka, ktorá sa má stretnúť s riaditeľom, kvôli istému incidentu. Ich stretnutie má následky, ktoré im obom zmenia život.