Katastrofa.
Asi tým jediným slovom mohla opísať celú simuláciu, ktorá...
Niežeby Ter napokon nebol ochotný spolupracovať, no všetko sa to akosi zvrtlo horšie než vôbec...
A nebola to Flo, ktorá spôsobila to, že sedela pred riaditeľovou kanceláriou, opäť.
Dodali sem lavičky, zrejme kvôli inšpekcii, no teraz jej to bolo v podstate jedno či sedí alebo stojí, lebo... pocity, ktorým čelila boli skutočne neúprosné a nevedela, akoby si mala s nimi poradiť.
Problém nebol ani v pilotoch, ani v nej ako vo veliacom dôstojníkovi. Dokonca ani v celej bojovej sekvencii ako takej.
Problém bol v absolútne inej veci, ktorú teraz musela stoj čo stoj vysvetľovať, aj keď sa jej do toho vôbec, ale vôbec nechcelo.
Dívala sa na svoje ruky, ktoré sa jej ešte stále chveli z toho, čo... skrátka sa z toho nedokázala len tak ľahko spamätať, riaditeľ ju asi...
A sedí tu dokonca len ona, len ona, lebo ostatní sú už dnu, po jednom postupne vychádzajú, každý zo zvesenými pleciami a pohľadom tesne pred...
A nikto nič nehovorí, len sa na ňu dívajú, akoby snáď ona mohla zastaviť celý ten kolosálny problém, ktorý sa na nich valí z každej strany.
Prečo aspoň raz nemôže všetko dopadnúť dobre? Prečo každé ...
Takto sa s Akadémiou rozlúčiť nechcela, niežeby to práve teraz vyzeralo, že by odtiaľto mohla...
Nateraz sa zdalo, že ... a možno to bude ešte omnoho horšie, keď vojde dnu.
Inštruktori tam už neboli, tí odišli už dávno, no bol tam veliteľ... čo svojím spôsobom stačilo na to, aby mala o zábavu postarané.
Posledný vyšiel paradoxne, Ghí a tváril sa vskutku, akoby...
Chcela, aby jej povedal, čo zas dostali za trest, chcela aby jej povedal, čokoľvek no on len... aj keď to nebola v podstate ani ich vina, všetko čo sa stalo, nebola ani jej vina, len sa to skrátka všetko ešte viac...
„Ghí, aj ty sa na mňa hneváš? Ja som skutočne nechcela... No musela som to pred vami tajiť, nie je to vec, s ktorou by som sa mohla..."
„Nehnevám sa, Lia, nie je to predsa naša vina, to všetko ten... radšej to už nechaj tak a choď dovnútra, nech to máš čo najskôr za sebou... drž sa, Lia..."
A ona prejavila svoje schopnosti opäť preto, aby zachránila ... preto, lebo ten systém, že v ňom bola istá chyba, ktorá ju k tomu prinútila a teraz...
Zhlboka sa nadýchla a vstúpila do riaditeľovej kancelárie. To, čo urobila, budú považovať za chybu, aj keď zabránila tomu, aby sabotáž v systéme niekoho možno stála aj ... no zároveň tým ... narušila všetky ich plány súvisiace s jej prípadným neskorším odhalením.
***
Annie si k nej sadla na posteľ. Ona za ňou prišla ako prvá, kým tí ostatní sa ešte spamätávali zo svojich vlastných trestov, lebo to čo urobila ona, nebolo to jediné čo by ich ešte relatívne mohlo trápiť.
„To sa spraví, uvidíš..."
„Nie som si istá, videla si predsa, ako veľmi sa kvôli tomu hneval a nebolo to predsa, to jediné..."
„O tej druhej veci už radšej ani nehovorme, stalo sa, pôjdeme ďalej tak ako vždy..."
„Ale on ma tu kvôli tomu chce nechať samú, Annie, on odíde a ..." nevie si predstaviť, čo to pre ňu bude znamenať, to ich spojenie, ktoré ... bude ho stále potrebovať, bude za ním smútiť a on...
YOU ARE READING
Kadetka I. diel (dok)
Fanfictionliaren Kylo Ren je nútený zastupovať generála Huxa na inšpekcii v Akadémii. Lia je kadetka z nižšieho ročníka, ktorá sa má stretnúť s riaditeľom, kvôli istému incidentu. Ich stretnutie má následky, ktoré im obom zmenia život.