15. kapitola 2

32 2 0
                                    


***

Vrátila sa späť z tréningovej miestnosti.

Nesmela zanedbávať isté veci, ktoré by teraz mali mať väčšiu prioritu než jej nálady...

„Ideme dnes niekam?" Ghí sa ozval ako prvý, v snahe aspoň trochu... „Dámy, no tak... čoskoro budeme zaprataní bežnými starosťami a nebudeme môcť..."

„Ja pôjdem určite, neviem ako vy... ale chcelo by to trochu..."

Flo odišla od stola so svojou kávou, pomerne rýchlo... no aj tak prisľúbila svoju účasť.

„Ja tentoraz nie, ešte musím pohľadať nejaké dokumenty, akosi neviem nájsť tie posledné známky, ktoré potrebujem na zápis istých predmetov, nie sú ani v databáze, možno ich vyučujúci zabudol zas zapísať... ešte dnes to potrebujem zariadiť, neskôr vraj už nemá čas... neviem ako dlho ma nechá čakať, tak radšej so mnou nepočítajte..."

Všetka pozornosť sa potom upierala na Liu, ktorá...

„Nič vám nesľubujem, ale budem sa snažiť.."

S papiermi na tom bola dobre, už dokonca všetko odovzdala a mala to schválené, takže na zápis už len v podstate hodí svoj digitálny podpis. A bude v ďalšom ročníku, čo by ju inak potešilo, ale tentoraz to bolo iné keďže...

Nateraz sa však len schúlila v kresle a dúfala, že celý deň ubehne rýchlo a podľa možnosti bez... mať dobré skóre, to bolo tiež viac než dobré, ale aj tak...

Kadetka I. diel (dok)Where stories live. Discover now