Vstupovala do tej sály ovládaná strachom, ktorý nikdy predtým nepoznala. Aj napriek tomu, že napokon mohla dodržať tunajších dress code, omnoho viac ju trápilo to, že bude musieť zotrvať po jeho boku a predstierať,
že sa absolútne nič medzi nimi nestalo, že ju on teraz nebude nenávidieť kvôli jej činom a ona nebude vystavená tlaku, ktorému sa bezpochyby nebude môcť vyhnúť.
Nie je pánom jej osudu, nebude ani jej vrahom a už vôbec nie...
No aj tak jej mysľou prebehla tá skutočnosť, tá desivá skutočnosť, čo by sa stalo, keby on skutočne...
Priala si aj to, aby sa mu v tých šatách páčila, aby sa na ňu celý večer díval a nedokázal od nej odtrhnúť zrak.
To bola nevýhoda jej akcií, za ktoré zrejme bude musieť zaplatiť viac než pôvodne mala v úmysle...
Za to, že sa vôbec dala dokopy ďakovala hlavne Flo, ktorá nestratila duchaprítomnosť a nedovolila jej ďalej panikáriť, ak už nič iné aspoň to, že tu teraz stála upravená a aspoň čiastočne pripravená čeliť svojmu nepriateľovi, ktorý opäť zrejme nebude učiteľom, ktorého by chcela...
Tie dvere sa pred ňou otvorili a ona s vystretým chrbtom pomaly vplávala do miestnosti. Pomerne strohej s jedným veľkým stolom.
Dotkli sa aj jej výstrihu do v, na ktorých si dlhší čas zvykala a o ktorom trochu pochybovala, no nemala veľmi na výber, keďže už aj tak musela využiť cudzie zásoby a nie tie svoje, lebo na podobné šaty...
Cítila sa pred ním, akoby bola odhalená, ledva potlačila ten impulz dať ruky hore, urobiť to by vyzeralo riadne hlúpo, akoby snáď nikdy na sebe nemala elegantné večerné šaty a okrem toho tu boli aj iné ženy, inštruktorky, riaditeľova manželka a pár vyššie postavených, ktoré ona sama ešte ani len nemala možnosť spoznať.
Ten, ktorý ju proti jej vôli zaujímal asi najviac však k nej zatiaľ nepristúpil, tváril sa zamračene a stroho, preto ho obklopovala len veľmi malá skupinka ľudí, v ktorej dominoval poručík M, otec jej najlepšieho priateľa.
Inštruktori, ktorí k nemu prichádzali ho väčšinou pozdravili len okrajovo a hneď... skrátka bolo viac než jasné, že sa ho boja viac než by bolo vhodné a že je ten strach oprávnený, keďže ich pohľady sa skôr stretávali pri jeho meči, Lia sa rozhodla ho hodnotiť aj trochu nižšie, ak už... aj keď v podstate aj tak nebolo nič vidieť, no svojím spôsobom bolo upokojujúce myslieť si, že pod tým čiernym odevom, je to muž ako každý iný, teda ona tomu aspoň verila, že nemá šupinatý chvost, že nie je drak ani nič podobné, ako niektorí...
No dívala sa zrejme naňho až pridlho, lebo jej pokynul, aby prišla bližšie, cítila každý svoj krok v tých topánkach, akoby snáď bola opäť na fyzickej príprave a čelila nejakej náročnejšej úlohe.
Chodiť na vysokých podpätkoch, v topánkach, ktoré neboli jej a nemala k nim vzťah, nebolo pre ňu to pravé, snažila sa hlavne nezakopnúť a nestratiť kontrolu nad žiadnou časťou svojho tela ani nad šatami, zdalo sa jej že sukňa sa akosi priveľmi vlní... čo ju dosť rozptyľovalo.
No nemala veľmi na výber, len sa spoliehať na to, že všetko bude držať na svojich miestach, vrátane toho zapínania, s ktorým sa akosi nedokázala poriadne stotožniť.
„Pane..." pozdravila jeho aj ostatných, postupne ako prechádzala miestnosťou, sa k nej obracali všetky pohľady.
Zdalo sa, že nesklamala ich očakávania aspoň zatiaľ, no Kylo Ren akoby ani len nezaregistroval, že...
KAMU SEDANG MEMBACA
Kadetka I. diel (dok)
Fiksi Penggemarliaren Kylo Ren je nútený zastupovať generála Huxa na inšpekcii v Akadémii. Lia je kadetka z nižšieho ročníka, ktorá sa má stretnúť s riaditeľom, kvôli istému incidentu. Ich stretnutie má následky, ktoré im obom zmenia život.